يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کي‌روش: اکنون زمان جنگ داخلي نيست

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 341202
کارلوس کي‌روش با تمجيد از تعهد وزير ورزش براي انجام برنامه‌هاي تيم ملي گفت که اکنون زمان جنگ داخلي نيست.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، سرمربي تيم ملي فوتبال پس از ديدار با وزير ورزش و جوانان اظهار کرد: مي‌خواهم ابتدا از وزير ورزش و جوانان قدرداني کنم. بايد بگويم که ما جلسه مهمي با هم داشتيم . اين نشست هم براي من و هم براي تيم ملي بسيار اهميت داشت. بسيار مهم بود که وزير ورزش تعهد کامل براي اجراي برنامه‌هاي تيم ملي داشت.

وي ادامه داد: نسبت به تعهد وزير ورزش و جوانان براي حمايت از تيم ملي هيچ شکي ندارم. وزير پيشنهاد کردند که فدراسيون و ما بايد براي آماده سازي برنامه‌هاي تيم ملي تمرکز کنيم که اين مساله را نيز بيش شک قبول دارم.

کي‌روش در واکنش به اين اظهار نظر که وزير ورزش و جوانان از شما حمايت کرد و گفت اجازه شکايت به فتح‌الله‌زاده داده نمي‌شود، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم تاکيد مي‌کنم که اکنون بايد دست به دست هم دهيم. اکنون زمان جنگ بين خودمان نيست و بايد با آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين بجنگيم. من خيلي وقت است که به ايران آمده‌ام و هميشه تاکيد داشتم که نوع نگرش من همين بوده و همين خواهد بود. ما در مقابل آنها نه ما در مقابل ما!

سرمربي تيم ملي فوتبال در واکنش به اين که شما ديروز خيلي نگران بوديد، تاکيد کرد: من ايمان دارم با دستور وزير ورزش و جوانان برنامه‌هايمان بسيار شفاف‌تر خواهد بود. بايد برنامه‌هاي‌مان را پياده کنيم و هر کاري که از دستمان بر مي‌آيد انجام دهيم.

وي در پايان در واکنش به درخواست قلعه‌نويي براي برگزاري مناظره با کي‌روش يادآور شد: هيچ نقطه‌ نظري در اين باره ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *