يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۱۷

تاکید آیت‌الله علم‌الهدی بر ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی دولت دهم

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 340434
امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور عدم بازخواست در مقابل مفسدان است، گفت: در دولت دهم براساس اطلاعات رسیده برخی فسادهای گسترده انجام دادند اما هیچ گونه برخوردی با آنها انجام نشده است.
تاکید آیت‌الله علم‌الهدی بر ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی دولت دهم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم الهدی دقایقی پیش در نشستی با مسئولان فرهنگی شهرداری مشهد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگسرا نباید فقط در دهه فجر فعالیت کند بلکه در تمام طول سال خط انقلاب را دنبال کرده و پایگاه فرهنگ سازی در بین مردم باشد، مردم این انقلاب را قبول دارند و انقلاب جایگاه خود را در بین مردم باز کرده و در جریان زندگی مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: نظام و ساختار زندگی مردم باید براساس ارزش‌های انقلاب، یعنی بی ارزش بودن جان و مال برای انقلاب باشد، این فرهنگ باید در مردم تثبیت شود، اگر این کار به خوبی صورت پذیرد دولت‌ها به‌خاطر مقداری فشار تحریم در برابر استکبار کوتاه نمی‌آیند و مردم در مقابل آن می ایستند.

انتظار علم ‌الهدی از شهرداری مشهد در زمان جمع‌آوری بیلبوردهای صداقت آمریکایی

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: این فرهنگ سازی باید توسط فرهنگسرای انقلاب صورت بگیرد، آن روزی که بیلبوردهای صداقت آمریکایی در مشهد جمع‌آوری شد از شهرداری و فرهنگسراها انتظار توسعه کار و جلوگیری از جمع‌آوری در برخی از مناطق را داشتم.

آیت‌الله علم الهدی گفت: ما هیچ وقت در کار اجرایی دولت دخالت نمی‌کنیم، دولت هم می‌خواهد مشکلات را از طریق دیپلماسی حل کند، اما در این بین استکبارستیزی و دشمن ستیزی که در فرهنگ مردم جایگاه دارد باید در دیپلماسی کشور مدنظر قرار گیرد.

نهضت مبارزه با آمریکا باید در فرهنگ ما تثبیت شود

وی افزود: نهضت امام خمینی(ره) از جریان تبعید به ترکیه بر سر مخالفت با کاپیتولاسیون و آمریکا بود و در سال ۵۶ و ۵۷ اوج مبارزات با آمریکا صورت گرفت، پس این نهضت مبارزه با آمریکا باید در فرهنگ ما تثبیت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقداملات دولت اظهار کرد: امیدواریم دولت تمامی مشکلات را با فرهنگ استکبارستیزی حل کند اما ۲۰۰ سال تجربه این کشور نشان داده هر زمان غرب به ما نزدیک تر شد دین بیشتر در خطر افتاد.

تنها مصالحه در پیش نیست/ مردم و مسئولان در غفلت نباشند

آیت‌الله علم الهدی بیان کرد: ما اکنون از زمان جنگ ۸ ساله بیشتر می‌ترسیم، زیرا غرب به‌دلیل موقعیت‌های زیادی که در این ۳۵ سال از دست داده با هدف ایجاد مشکل و نقشه‌های شوم به ما نزدیک می‌شود پس تنها مصالحه در پیش نیست، مردم و مسئولان نباید در غفلت باشند و اینکه مردم احساس کنند می‌توان با غرب مصالحه کرد خطرناک است.

وی تصریح کرد: ارزیابی از اقدامات فرهنگی به خوبی صورت نمی‌گیرد و باید ببینیم کارهای فرهنگی چه مقدار در فرهنگ مردم اثر داشته است.

ضرورت برخورد جدی با مفسدان اقتصادی دولت دهم/ برخی در دولت دهم فسادهای گسترده انجام دادند

امام جمعه مشهد مقدس گفت: یکی از مشکلات کشور عدم بازخواست در مقابل مفسدان است، کسی که در ادارات و یا وزارتخانه‌ها فساد کرده، نهایتا برکنار می‌شود، در دولت دهم براساس اطلاعات رسیده برخی فسادهای گسترده انجام دادند اما هیچ گونه برخوردی با آنها انجام نشده است.

وی تصریح کرد: اگر ما ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهر داشته باشیم و اتاق‌های فکر قوی تشکیل دهیم بسیاری از معضلات فرهنگی و فکری حل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا فقط دولت دهم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی طهماسب پور
اخه اینا فقط زورشون به احمدی نژاد میرسه چون مثل مردمه عزیز جان
چون اطلاعات مربوط به مفاسداون یکی دولتهاهنوزبه دست ایشون نرسیده!
Iran, Islamic Republic of
چون بقیه در دایره بسته مدیریتی قرار دارند
اکثر مفسدین دولت دهم ریشه در گذشته بخصوص در زمان اقای هاشمی و کارگزاران دارند، انشالله به رسیدگی به وضعشون معلوم شه کیا خودشون بحران ساختن و در نقش ناجی حاضر شدن. با پیشنهاد اقای علم الهدی موافقم شدید
سیدمحمد علی سیادت ازآبادان
آقای علم الهدی علیرغم علاقه ام به شما باعرض معذرت باید بگویم همان بیخ گوش شما فرزندان آقایان چه ها که نمیکنند آیا به پدرانشان تذکر داده اید؟ آیا این دولت مردان پاک پاک پاکند؟
Iran, Islamic Republic of
عجب چرا حضرت آیت الله جریان کرسنت ، استات اویل ، شهرام جزایری و ... که در دولتهای هاشمی و خاتمی اتفاق افتاده را یادشون نیست؟
مظلوم تر از احمدی نژاد نبوده و نیست
نويد
آيت الله محترم وعزيز شماهم مقصريد كه آنموقع جرات نكرديد اين چيزا رو بگيد
هادی00013
Finland
حاج آقا اشتباه به شما اطلاع رسوندن!!!
راستی این پروژه حیرت که می گن چیه؟
جواد
حاج اقا دیر به فکرش نیافتاده اید ؟؟؟؟؟؟
رضا
باز هم شنیده ها؟
روح اله
حاج آقا محض اطلاع الان دولت یازدهم سرکاره.
دکتر احمدی نژاد رفت دیگه نیازی نیست اونو بکوبی!!!
علی
تمام کسانی در دولت دهم مفسده ایجاد کردند از حمایت طیف شما برخوردار بودند و خیالشان راحت بود که بازخواست نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
باشه قبوله
فقط بگین با کل مفسدین برخورد کنن
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
عجب حضرت آیت ا...
ما شما راقلبا دوست داریم، ولی اینکه صرفا بر اساس شنیده ها چنین حرف هائی از شما صادر می شود موجب تاسف است، با این اوصاف دیگر جریان اصولگرائی هرگز به ساختار قدرت برنخواهد گشت.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
واقعا" خسته شديم چقدر از ابتداي انقلاب تا كنون دولت عوض شده هر دولتي هم كه سر كار مياد چند اتوبوس مدير و رئيس و .. با خودش مياره و چند تايي شون تخلف مي كنند و ... با چهار سال بعد يك سري ديگه همين دور تسلسل باطل چهار سال به چهار سال تكرار ميشه و هر سال هم دريغ از پارسال بابا يك قانوني بگذاريد كه اينقدر دولتهاي مكرر نيايند و بروند و پولدار بشوند و ملت همانطور فقير و فقير تر باقي بمانند ما نديديم كه خدمتكار از ارباب پولدارتر باشه !!!؟ اگر دولتها خدمتگزار مردم هستند چرا تك تك وزرا و مديران و ... از آحاد مردم پولدارتر هستند از كجا آورده اند گویا به انحاء مختلف از كيسه ملت اندوخته اند . اينطور نيست ؟؟؟؟!