سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۹
۱۱

ضرب‌المثل فیروزآبادی درواکنش به تهدیدآمریکا

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 340426
رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به عنوان سربازان ولی‌امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هرگونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدیدکننده را پشیمان کنند.
ضرب‌المثل فیروزآبادی درواکنش به تهدیدآمریکا
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، طی سخنانی در جمع تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی، گفت: ما ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید آزموده را آزمودن خطاست. آمریکایی‌ها اخیرا دچار خطای بارزی شدند که ملت انقلابی ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کنند.

وی افزود: صرف‌نظر از اینکه امروز گزینه نظامی روی میز آمریکا به طنز در بین ملت‌ها تبدیل شده، بهتر است مقامات آمریکا قدری به عقب بازگردند و اگر خودشان به خاطر نمی‌آورند از مقامات قبلی سؤال کنند که چرا با وجود تهدیدات فراوان و استقرار نیرو و آمادگی تجهیزات، جرات حمله به ایران را پیدا نکردند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: چرا آمریکایی‌ها امروز از کاری که تاکنون نتوانستند و هیچ‌گاه نیز قادر به انجام آن نخواهند بود، صحبت می‌کنند.

این مقام ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: ملت ایران به عنوان سربازان ولی‌امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هرگونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدیدکننده را پشیمان کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: بهتر است آمریکایی‌ها در چارچوب توافق ژنو همان روش دیپلماسی را دنبال کنند و با زدن حرف‌های سبک و بی‌مایه راه را بر روی مذاکرات نبندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط یه نگاه چپ آمریکا لازمه
آمریکاییها به لبخند بعضی ها نگاه نکنند و ملت ایران رو با اونها مقایسه نکنند چون سر سوزنی تعرض برابر هستش با سیل 75 میلیونی مردم ایران
مثل اینکه ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯼ ﻗﺪﻳﻤﯽ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﻭﺑﺎﺭه ﺗﻮ ﺭﺍﻫﭙﻴﻤﺎﻳﯽ ﻫﺎ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺑﺸﻪ
ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺣﻖ ﻣﺴﻠﻢ ﻣﺎﺳﺖ
این همه هیاهو که به گوش میرسه صدای تهدید نیست؛ آوای کلنگ گور آمریکا و اسرائیل است که از دور شنیده میشه
Netherlands
ان شاالله
سیدمحمد علی سیادت ازآبادان
United States
آمریکا بادل وقلوه دادن وهیچ نگرفتن شیفتگانش دراین دولت جرات جسارت بیش ازقواره اش راکرده وفکرکرده مردم هم همانند مسولین دولت دلشان براآمریکا لک زده اما زهی خیال باطل که

مرعوب دشمن این سخن باید بداند
تاریخ را یکبار دیگر هم بخواند
تاریخ عاشورا اگرتکرار گردد
فرزندزهرا(س)فاتح پیکارگردد
تا این مملکت بسیجی غیور داره نه یه مشت امریکایی بدبخت و نه بدبخت تر از اونها بچه فوفول های داخلیشون نمی تونن هیچ غلطی بکنن
ه ف
United States
جناب سردار، از سوی قشر های ملی ایستاده مسلمان که اکثریت ملت را تشکیل میدهند، خواهان آمادگی شما و برادران سپاه و بسیج در مقابله با دسیسه های دلالان دولت فتنه ایم. بدانید که ملت اکنون چشم براه شماست، درنگ نکنید.
Iran, Islamic Republic of
دم شماها گرم, تا شما ها هستید دلمون گرمه. دست علی بهمراهتون
شاید آنها در فکر کاهش جمعیت آمریکا هستند. چون می‌دانند اگر به ایران تعرضی بکنند کشته‌هاشان خیلی‌ خیلی‌ بیشتر از عراق و افغانستان خواهد بود.
رحیم
سلام. وقتی مسئول با تدبیر و امید ما( آقای ظریف) خیلی راحت ... میگه « وقتی آمریکا میتونه با یه بمبش تأسیسات مارو بزنه، از سیستم نظامی ما میترسه یا از مردم ما؟ » چه انتظاری از مسئولین شیطان صفت آمریکایی میشه داشت.
هر کس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدا، دوست جدا میشکند
بیگانه اگر میشکند دردی نیست
از دوست بپرسید چرا میشکند
بعضي وقتها بر خلاف روح صلح طلبانه ايراني خودم ، خيلي دلم مي خواد آمريكا حمله كنه تا با سلحشوري تاريخي ايراني در همان روزهاي اول ، فتنه‌ي وهابي ها و صهيونيستها را يكجا نابود كنيم و نقشه عربستان و صهيون هارا يكجا عوض كنيم . اگه دلت به حال نوچه هاي بي خاصيت و نامرد منطقه اي خودت نمي سوزه حمله كن ! اگه مردي حمله كن!