دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۳

"حلقه لواسان" چه کسانی هستند؟

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 340413
یکی از برنامه های منظم محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات پس از روی کار آمدن دولت جدید، برگزاری جلسات پنج شنبه ها در ویلایی به نام ملک در منطقه خوش آب و هوای لواسان تهران است.
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، دراین جلسات که برخی تصمیات جریان اصلاحات در آن جا اتخاذ می شود و اعضای آن به "حلقه لواسان" معروف شده اند، افرادی نظیرعبدالله نوری، مرتضی حاجی، محمدعلی ابطحی، صفایی فراهانی، مصطفی درایتی، یکی از معاونان رئیس جمهور و شمار دیگری از اصلاح طلبان در آن حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس بساط فتنه دیگر در حال مهیا شدنه
United States
چه حال ميده آدم در يك جاي خوش آب و هوا مثل لواسان آن هم در يك ويلاي زيبا با پذيراييهاي خوش رنگ بنشينه و براي مردم و محرومين و ... تصميمات خوب و انقلابي بگيره . خدا خيرشون بده كه به فكر مردمند
آشنا
باسلام

اینها که همه میگن آزادی نیست ،بگیر بگیره ، حرف نمی تونیم بزنیم ، ففضا امنیتی شده ،رسانه ها در حصارند ،همه چیز گزینشی شده و..... پس کو اکثر افرادی که در سال 88 در فتنه بودند که دارند پست ومقام میگیرند و این افراد هم که آره !!!!!! دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس