يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

براي حضور در جام جهاني تلاشم را مي‌کنم

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 340385
دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: ذوب‌آهن به فکر گرفتن ? امتياز برابر گسترش فولاد است و ديدار ما با اين تيم دوئل گلادياتورها خواهد بود.
به گزارش جهان، محسن فروزان در گفت‌وگو با تسنيم در خصوص وضعيت گسترش فولاد اظهار داشت: شرايط ما روزبه‌روز بهتر شده و هر چه به پايان ليگ نزديک مي‌شويم آمادگي‌مان بيشتر مي‌شود.
وي با ابراز رضايت از وضعيت خود و تيمش، افزود: بعد از بازي برابر پرسپوليس و بردي که مقابل اين تيم کسب کرديم، شرايط خوبي را پيدا کرده و روحيه تيم بالا رفته است. تمرينات‌مان را دنبال مي‌کنيم تا براي ديدار با ذوب‌آهن آماده شويم، چون بازي سختي خواهيم داشت.

دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد با بيان اينکه برابر ذوب‌آهن فقط بايد جنگيد، گفت: بايد بجنگيم، چون ذوب‌آهن براي جنگيدن برابر ما حاضر مي‌شود و به دنبال کسب ۳ امتياز است. ما هم به فکر ۳ امتياز هستيم و به نظرم ديدار ما و ذوب‌آهن دوئل گلادياتورها است.

فروزان ادامه داد: ديدار با ذوب‌آهن سخت است. ذوب‌آهن مقابل استقلال بازي خوبي انجام و نشان داد حريف پرقدرتي است. ذوبي‌ها در اين بازي نتوانستند ۳ امتياز را بگيرند و به همين دليل در بازي خانگي‌شان به دنبال ۳ امتياز خواهند بود. ما بايد بيشتر از توا‌ن‌مان در اين بازي تلاش کنيم، چون نمي‌خواهيم بازنده باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که «پس از زمان حضور تارتار شرايط گسترش فولاد چگونه شده است؟»، خاطرنشان کرد: با آمدن آقاي تارتار بچه‌ها روحيه و انگيزه جديدي پيدا کرده‌اند و نتايج خوبي که در زمان حضور آقاي خطيبي مي‌گرفتيم، مجدداً تکرار شده است. شرايط تيم خوب پيش مي‌رود و بازيکنان نيز براي تيم زحمت مي‌کشند. فکر مي‌کنم شرايط تيم خوب بود که اکنون بهتر شده است.

دروازه‌بان تيم گسترش فولاد با اشاره به بردهاي اخير اين تيم، افزود: اوايل فصل روي کم تجربگي بازيکنان و تيم، نتايج چندان باب ميل نبود و بردهايي که مي‌توانستيم کسب کنيم از دست‌مان رفت. در نيم فصل دوم با تجربه‌تر شديم و چند نفر هم به ما اضافه شدند که شرايط‌مان بهتر شد و اکنون فکر مي‌کنم تيم‌مان ايده‌آل است.

فروزان در خصوص عملکرد خود در طول فصل، اظهار داشت: من تمام تلاشم را براي تيمم انجام مي‌دهم و تعداد گل‌هاي خورده گسترش فولاد هم مشخص است اما شرايط روزبه‌روز بهتر شده و از لحاظ فني و بدني خودم را بالاتر برده‌ام. در هفته‌هاي اخير هم تمريناتم را بيشتر کرده‌ام تا بتوانم در بازي‌هاي باقي‌مانده بيشتر به تيمم کمک کنم.

«در جام جهاني نام فروزان در فهرست تيم ملي خواهد بود يا نه؟»، وي در پاسخ به اين سوال گفت: تمام سعي و تلاشم را مي‌کنم تا به تيم ملي دعوت شوم و انگيزه زيادي براي اين کار دارم. من تلاشم را مي‌کنم و دعوت شدنم به تيم ملي و اينکه در جام جهاني باشم يا نه دست خدا و بعد از آن کارلوس کي‌روش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *