يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۶۰
۲۰۹

سخنان خواندنی حامد زمانی؛ از دیدار با آقا تا حمله به ماشینش

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب: 339209
خواننده انقلابی کشور گفت: به لطف خدا جاهایی اجرا کرده‎ام که تاکنون هیچ خواننده‌ای در آن محل‌ها اجرا نکرده و این‌ها افتخار بنده است.
سخنان خواندنی حامد زمانی؛ از دیدار با آقا تا حمله به ماشینش
به گزارش جهان به نقل از فارس، حامد زمانی عصر امروز در مراسم تقدیر از وی که با حضور سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نماینده ولی فقیه در سپاه در حسینیه نمایندگی ولی فقیه در ستاد کل سپاه و با حضور پاسداران برگزار شد، با اشاره به جمع صمیمی موجود و با بیان اینکه پاسداران شاغل در معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خود دستی بر آتش دارند، افزود: چندی پیش خدمت مقام معظم رهبری حضور یافتم؛ ایشان به بنده لطف داشتند و بنده را مورد تفقد قرار دادند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار راجع به ترانه «مرگ بر آمریکا» فرمودند که ترانه مرگ بر آمریکای شما، مرگ بر آمریکای سال ۹۲ بود؛ شنیدم که به این کار زیاد حمله کردند، بگذار حمله بکنند که اگر حمله نمی‌کردند باید عزا می‌گرفتید؛ شما هم دلسرد نشوید و یکی دیگر هم بسازید.

زمانی ادامه داد: من با توجه به تشویق مقام معظم رهبری، کار «گزینه‌های روی میز» را ساختم و دوباره به این بهانه خدمت حضرت آقا رسیدم.

این خواننده محبوب کشورمان با اشاره به فضای حاکم در این دیدار صمیمی افزود: در آن جلسه، دوستان خدمت حضرت آقا گفتند که آقای زمانی تنها هستند و نیاز به حمایت دارند و من همان‏جا عرض کردم که نه من تنها نیستم، بلکه خدا را شکر این قضیه دارد هدایت می‌شود.

زمانی اضافه کرد: من عزت و آبرویم را از این راه به دست آورده‌ام و روزی خود را هم از راه درستش به دست می‌آورم و اصلاً از کسی شکایت ندارم؛ چراکه خدا را شکر، به لطف وجود حضرت زهرا (س) کارها پیش می‌رود و حمایت می‌شود و نه تهیه‏کننده‌ای، نه مدیر برنامه‌ای و نه اسپانسری وجود دارد، بلکه کارها به لطف ائمه اطهار (ع) جلو می‌رود.

وی با بیان اینکه به امید خدا اگر این حنجره توفیق داشته باشد تا آخرش
نمی‌دانم این اتفاق چطور تفسیر می‌شود که مادران شهدا، هدایای یادبودی که به آنها تقدیم شده بود را به من هدیه دادند و همه با دست خالی و بدون هدیه‌ای در دست بیرون آمدند و من از باب این اتفاقاتی که برای هیچ‌کس رخ نمی‌دهد، نمی‌دانم چگونه شکرگزار خداوند متعال باشم
پیش می‌رود، اظهار داشت: همین امروز دوباره از آن تلفن‌های مشکوک به من شد و گفتند که می‌توانی بروی ماشینت را جلوی در ببینی؛ رفتم دیدم؛ دوباره مثل اینکه زدند و ماشینم را خراب کردند، برای همین با ماشین یکی از دوستان به این جلسه آمدم.

این خواننده افزود: از این اتفاق‌ها زیاد می‌افتد و من هم عادت کردیم و امیدواریم عاقبت ما ختم به شهادت شود تا از این اتفاق‌ها راحت شویم.

وی با بیان اینکه تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه تهران گذرانده‌ام، افزود: به لحاظ اینکه من در قرائت قرآن فعالیت کرده بودم و مداحی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کردم، دوستان نظر داشتند تا وارد عرصه موسیقی شوم.

زمانی با اشاره به اهمیت موسیقی انقلابی و ارزشی ادامه داد: ما در این حوزه از ابتدای انقلاب هم پیشینه و عقبه درست و حسابی نداشتیم؛ یک‏سری کارهای کلیشه‌ای دهه ۶۰ بود که دائما تکرار می‌شد و حضرت آقا هم تاکید دارند که آن سروده‌ها دوباره باید احیا شود.

این هنرمند متعهد کشورمان افزود: متاسفانه سستی و خلأیی اتفاق افتاده که از دهه ۶۰ تا امروز سرود انقلابی آن‏چنانی نداشته‌ایم و مردم هم با کارهای کلیشه‌ای مواجه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان عموماً کارهای سال‌های ابتدایی انقلاب را پس می‌زنند و این ژانر کارها متاسفانه مخاطب خوبی نداشته است، افزود: تصمیم گرفتیم که این مضامین را با ژانر پاپ و موسیقی که اینک موسیقی روز است آمیخته کنیم؛ البته تا حدی که به شعر لطمه وارد نکند و این هم خودش یک سری ظرافت‌هایی دارد.

زمانی ادامه داد: در همین قسمت، «ای تموم زندگیم فدای تو یا حسین (ع)» از آهنگ گزینه‌های روی میز، اگر دقت کنید موسیقی را در مواجهه با نام امام حسین(ع) خواباندیم و قطع کردیم و یا حتی برای آیه «و ما رمیت اذ رمیت» در همین آهنگ، موزیک را خواباندیم.

وی تصریح کرد: این‏ها یک‏سری ریزه‌کاری و ظرافت‌هایی است که در کار ارزشی باید به آن توجه کرد که خدای نکرده موسیقی ضربه‌ای به محتوای اصلی وارد نکند.

این هنرمند کشورمان با تأکید بر اینکه ما پیشینه‌ای برای این نمونه از کارهای موسیقیایی نداریم که حالا بگوییم ما این الگو را داریم و از این استفاده می‌کنیم، گفت: برای همین می‌گویم که کار به لطف حضرت زهرا (س) پیش می‌رود و خودم هم نمی‌فهمم از کجا کارها هماهنگ می‌شود.

زمانی
امیدوارم تا این نفس هست، وقف جریان انقلاب شود؛ وقف حرف اسلام شود و به زلفی که همیشه جاودانه است؛ به زلف اباعبدالله الحسین (ع)، ائمه اطهار (ع)، شهدا و به زلف انقلاب گره بخورد که هیچ‏وقت از بین نمی‌رود
افزود: برخی دوستان موزیسین و منتقد هم منتظر نشسته‌اند که حامد زمانی یک سوتی کوچک داخل کارهاش رخ بدهد و سریع بزرگش کنند، اما خدا را شکر، به لحاظ تکنیکی تولیدات قوت خودش را داشته است.

وی تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم بعضی مواقع آنقدر وقت فشرده بوده که جمع و جور کردن کارها، واقعا خیلی سخت شده بود و حتی فرصت بازبینی کارها هم فراهم نمی‌شد.

این هنرمند ادامه داد: سفارش ساخت نماهنگی ۱۰ دقیقه‌ای در مورد حضرت محمد (ص)، آن هم با سه زبان، سه روز قبل از ولادت پیامبر (ص) داده شد؛ من در ابتدا به سفارش‏دهنده یادآور شدم که فقط تهیه شعر این نماهنگ با خصوصیات خواسته شده یک هفته زمان می‌خواهد.

زمانی اظهار داشت: با توکل به خدا، این کار را آغاز کردیم و از همان لحظه شروع کار، همه لوازم آن از قبیل شعر، ملودی و آهنگ‌سازی با هدایت خداوند انجام شد و انصافا هم کار خوبی از آب درآمد؛ مراحل تولید به خوبی پیش رفت و نماهنگ ساخته شد و خدا را شکر به دل مخاطب هم نشسته است.

این هنرمند عرصه موسیقی گفت: ما وظیفه‌ خودمان را انجام می‌دهیم و توقعی هم نداریم؛ اما به قول یکی از بزرگان که می‎گفت شما دارید وظیفه‌تان را انجام می‌دهید و ما هم باید مقابل کار شما وظیفه خودمان را انجام دهیم، تقاضا می‌کنم متولیان فرهنگی و آحاد جامعه از این تولیدات حمایت کنند.

وی اضافه کرد: من با صراحت عرض می‌کنم که ما هیچ چیزی نمی‌خواهیم، جز اینکه متدینان و حزب‌اللهی‌ها، هوای این کارهای ارزشی را داشته باشند و از این کارها حمایت کنند.

زمانی با اشاره به فضای ناسالم فرهنگی و هنری در برخی رسانه‌ها افزود: وقتی خوب نگاه می‌کنید، می‌بینید که امثال حامد زمانی در رسانه‌ها، سایت‎ها، مجلات و نشریات و نظایر آن، بایکوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: انواع و اقسام کمپین‌ها علیه این صداها تشکیل شده و فعالیت می‌کنند؛ برای نمونه، پس از اجرای «مرگ بر آمریکا»، انواع و اقسام تهاجم‌های رسانه‌ای در قالب کمپین‌ها و نقدها به این اثر و خواننده‌ آن انجام شد.

این خواننده محبوب کشورمان اظهار داشت: بنده به اتفاق دوستان اسناد این تهاجم رسانه‌ای را جمع‌آوری کردیم؛ از VOA و BBC فارسی گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها
انواع و اقسام کمپین‌ها علیه این صداها تشکیل شده و فعالیت می‌کنند؛ برای نمونه، پس از اجرای «مرگ بر آمریکا»، انواع و اقسام تهاجم‌های رسانه‌ای در قالب کمپین‌ها و نقدها به این اثر و خواننده‌ آن انجام شد
و رسانه‌های داخلی که تا توانستند به این کار حمله کردند.

زمانی ادامه داد: شکر خدا کار «مرگ بر آمریکا» آنقدر ضربه زد که «VOA» یک هفته داشت به این آهنگ می‌پرداخت؛ «BBC» و «من و تو» هم در مورد آن برنامه رفتند و «واشنگتن پست» در مورد آن تحلیل نوشت و این‏ها نشان می‌دهد که کارها دارد درست پیش می‌رود و ضربه‌ خودش را هم به دشمن وارد کرده است.

این خواننده محبوب کشورمان بیان کرد: یکی از مطالبی که باعث جلب توجه بیشتر این قبیل کارها شده، این است که ما روی موضوعاتی دست گذاشته‌ایم که هر کسی نمی‌تواند روی آن دست بگذارد.

زمانی با بیان اینکه یکی دیگر از آهنگ‌های من که منتشر شد، کار «تحریم» بود، افزود: شرایط به گونه‌ای بود که بسیاری از دوستان و اطرافیان تأکید می‌کردند که این کار صرفا به جهت نام آن، محکوم به شکست است، چرا که مخاطب همین که نام این آهنگ را ببیند، از آن عبور کرده و آهنگ بعدی را گوش خواهد داد.

وی بیان داشت: من در مقابل گفتم: که اگر کار خوب باشد؛ شعرش خوب و متناسب باشد و ملودی مناسبی داشته باشد، مخاطب خود را پیدا خواهد کرد و همین وضعیت هم پیش آمد و کار تحریم اثر بسیار خوبی داشت و بازخوردهای مثبت بسیاری از این کار دریافت کرده‌ام؛ به گونه‌ای که پس از این کار، تصمیم گرفتم که موضوعات داغ‌تری را انتخاب کنم.

زمانی با اشاره به جاذبه‌ ایجاد شده در تولیدات موسیقیایی خود گفت: این موضوع به خاطر این است که متأسفانه در زیرمجموعه‌های فرهنگی و به خصوص در بخش موسیقی، ستاره‌ ارزشی و انقلابی کم داریم؛ به عبارتی کسی که انقلابی و ارزشی بوده و طرفدار داشته باشد، یعنی حزب‌اللهی‌ها بخواهند به خاطرش یک پنج هزار تومانی هزینه کنند، کم است.

وی اضافه کرد: دوستان، کنسرتی را در برج میلاد برگزار کردند؛ در حالی که من مخالف بودم و گفتم مخاطب من نباید هزینه آنچنانی ۸۰ یا ۹۰ هزار تومانی متحمل شود؛ باید در موسیقی انقلابی هم هیئتی عمل کنیم، یعنی موسیقی حامد زمانی باید شبیه کار هیئت باشد.

زمانی گفت: این استثنا وجود دارد که آثار من در مساجد و حسینیه‌ها و بین مردم اجرا می‌شود و من به لطف خدا جاهایی اجرا کرده‎ام که تا حالا هیچ خواننده‌ای در آن محل‌ها اجرا نکرده و این‌ها
جشنواره موسیقی که محل اجرای امثال حامد زمانی است، متاسفانه می‌بینید که کسانی داخل این جشنواره نفرات برگزید می‎شوند که به لحاظ فکری برخی کمونیست یا چپ هستند
افتخار بنده است.

این خواننده محبوب کشورمان با اشاره به اجرای خود در اختتامیه جشنواره‌ «عمار» اظهار داشت: نمی‌دانم این اتفاق چطور تفسیر می‌شود که مادران شهدا، هدایای یادبودی که به آنها تقدیم شده بود را به من هدیه دادند و همه با دست خالی و بدون هدیه‌ای در دست بیرون آمدند و من از باب این اتفاقاتی که برای هیچ‌کس رخ نمی‌دهد، نمی‌دانم چگونه شکرگزار خداوند متعال باشم.

این هنرمند و خواننده پاپ افزود: امیدوارم تا این نفس هست، وقف جریان انقلاب شود؛ وقف حرف اسلام شود و به زلفی که همیشه جاودانه است؛ به زلف اباعبدالله الحسین (ع)، ائمه اطهار (ع)، شهدا و به زلف انقلاب گره بخورد که هیچ‏وقت از بین نمی‌رود.

وی با تأکید بر اینکه این هم سیاست من است و زلف کارهایم را گره می‌زنم به جایی که هیچ‏وقت از بین نمی‌رود و جاودانه است، افزود: امیدوارم که شما دعا کنید تا خدا این توفیق را به من بدهد و این حرکت تبدیل به یک جریان شود تا برخی دیگر نتوانند برای صدا و موسیقی ارزشی ابرو بالا بیندازند.

زمانی با انتقاد از نگاه کم‏رونق ارزشی و انقلابی در جشنواره‌های برگزار شده در ایران بیان کرد: امروز جشنواره‌های برگزار شده در کشور نظیر جشنواره فجر را که نگاه می‏کنیم، جای موسیقی ارزشی در آن خالی است.

وی تصریح کرد: این‌ها شبیه کنسرت شده که فقط موسیقی‌هایی که جاهای دیگر می‌شنویم، در آن اجرا می‌شود؛ با اینکه اسم «فجر» هم سردر این جشنواره خورده است.

این خواننده محبوب کشورمان ادامه داد: ما به جشنواره موسیقی مقاومت هم اعتراض کردیم؛ جشنواره موسیقی که محل اجرای امثال حامد زمانی است، متاسفانه می‌بینید که کسانی داخل این جشنواره نفرات برگزید می‎شوند که به لحاظ فکری برخی کمونیست یا چپ هستند.

زمانی افزود: یکی از آنهایی که در این جشنواره جایزه گرفت و نفر برگزیده شد و من نام او را نمی‌برم، داخل جشنواره مقاومت کاری را اجرا کرد که یک بیت از اشعارش این بود که «جعبه، جعبه استخوان و غم پرچمای بی‏باد کودکی نسل ما رو به قرنطینه فرستاد» و این حرف و این شعر در جشنواره مقاومت اسلامی پخش شده و اجرا شده و خواننده‌ آن هم جایزه گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من خیلی خیلی کم حوصله ام می گیره کامنت بزارم.اما این دفعه به افتخار این مرد مجاهد کامنت می زارم برای تشکر از این عزیز.از ته دل آزوی موفقیت برات می کنیم.قابل توجه وزیر ارشاد بی ...که وزرات ارشاد رو مثل همیشه مظلوم کرده.ای کاش حزب اللهی ها از این دلیرمرد تنها حمایت جانانه بکنند.جهان تو یه کاری بکن.یه نظرسنجی حمایت حداقل.
میثم
این اقا از همان رویشهای جدید هستند که از نسل سوم انقلابند خدا نگهدارت دلاور جهاد فرهنگی.
مجید
درود بر ایت الله مهدوی کنی که اگر خواننده هم از دانشگاهش بیرون بیاد , میشه حامد زمانی...
این اقا در دانشگاه تهران درس خونده نه امام صادق
كيارستمي
Iran, Islamic Republic of
هر جا خونده مهم نيست مهم اينه كه يك تنه جلوي يه عالمه خواننده غيرمتعهد وايساده. .
دلاوري حامد
متن رو یه بار دیگه بخون گفته کارشناسی و ارشدو از دانشگاه تهران گرفته نه امام صادق(ع).
احسان
اشتباهی منفی دادم.......عذرخواهی می کنم.
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که چنین سربازانی در عرصه جنگ نرم داریم. ولی حیف که اندک هستند. پس باید تا جا دارد حمایتشان کنیم...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تفکر بسیجی
زنده باد حامد زمانی
زنده باد مقاومت
سعید
اقا من اگه کامنت جدید مینوشتم میرفت اون پایین لایک نمیخورد، به همین خاطر اینجا مینویسم.

عمو حامد پرچمت بالاست .......:)))))))))))
احمد
من نسل سوم انقلابم
و آقای زمانی عزیز برای من تداعی گر آقای آهنگران برای نسل اول انقلابی هاست!

واقعا ایشان اهل بصیرته.....
علی
حامد زمانی کارهاش عالیه. واقعا داره یک جای خالی رو پر می کنه و از این جهت کارش خیلی ارزشمنده. پیشنهاد می کنم حتما کاری رو که برای شهدای هسته ای خونده رو بشنوید
سوال من اینه که چرا آلبومش رو بیرون نمیده؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اون برای پول در اوردن البوم نمیده برای اهدافش میخونه. خدا نگهدارش باشه
چه ربطی داره، ما کارهاش رو دوست داریم و اگر باشه خریداریم.
طرفدار حق
دوستان عزیز در جریان باشید به همین زودی های زود آلبوم آقای زمانی بیرون میاد وکولاک می کنه.
کلا من تو موبایلم غیر از حاج محمود و حاج میثم سه تا آهنگ دارم
1. مرگ بر آمریکا
2. گزینه های روی میز
3. پایداری
آهنگای حامد زمانی هر دفعه هم بهتر میشه
پایداری خیلی قشنگه
کیان
دوستان عزیز برای اطلاع از کارها وآثار ارزشمند خواننده محبوب و مردمی آقای حامد زمانی به وب سایت رسمی ایشان به نشانی http://fans.hamedzamanimusic.com/ مراجعه کنید.
تو برای ما عزیزی بیشتر از آنچه خودت تصور می کنی. امروز پرچمی را به دست گرفتی که برای آن سالهاست پرچمداری نبوده، امیدوارم خداوند کلامت را بر قلب ها بنشاند و عمری طولانی و با عزت به شما عنایت کند و با بهترین بنده های خود محشور فرماید. در دنیا و آخرت سرافراز باشی و سربلند
بچه شیعه
حامدجان علی یارت
من کارهای تو رو دنبال میکنم و اکثر آنها را در مجامع عمومی پخش کردم و میکنم
دوست
حتی حامد جان اگه البوم هم منتشر کنی ما حاضریم اونو جهت حمایت بخریم
البته بحث حمایت نیست خداوکیلی آنچه را خوانده ای دوست داریم.
OMID2690
چرا حمایت نکنیم تا آخر پشتت وایستادیم خدا قوت حامد جان
آقای زمانی، خدا به شما عمری طولانی و با عزت روز افزون بدهد که دشمن را خوار کردی.
زنده باشی دلاور
fotouhi
خدا یار و یاورت واقعا بسیجی به تمام معنا هستی
سیروس
انشاالله که همیشه سالم وپاینده باشی.
خدا نگه دارش باشد
درودبرغیرت وشجاعت حامدزمانی که دل رهبرمونوشادکرده.حامدجان دوست داریم ونفست گرم.هرکسی لیاقت نداره برا اهلبیت وشهداوانقلاب بخونه.آدمای زمینی هستندکه فقط حنجره هاشون وقف عشقهای خاکی وزمینی میشه.دشمنان هم هیچ غلطی نمیتوانندبکنندهمچنانکه تاالانم همین جوری بوده.دوست داریم بسیجی.........
بخون تا چشمشون در بیاد . دوترانه ای که ضد آمریکا ساختی قشنگ بود ادامه بده .از این وطن فروشای نوکر آمریکا هم نترس.
من
دم شما گرم جون . حضرت زهرا پشت و پناهت انشا ا...
امیدوارم همیشه توخط شهدا و رهبر انقلاب سرفراز باشی
رحمت به پدر و مادری که تو را تربیت کردند.
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
"هنر دمیدن روح تعهد در انسانهاست"
از آقای حامد زمانی به جهت عمل به این توصیه حضرت امام(ره)کمال تشکر را داریم.
واقعا شعر وموسیقی و کلیپ مرگ بر آمریکا وگزینه های روی میز ایشان عالی بودند.وظیفه ما خانواده های متدین و حزب اللهی است که از این حرکت واقدام این به واقع هنرمند و انسان ارزشمند حمایت کنیم.خداوند توفیقشان دهد به حق حضرت زهرا سلام الله علیها
مير مهنا
Iran, Islamic Republic of
حامد جون از عمق وجودم دوستت دارم
حضرت زهرا س نگهدارت باشه
وحید
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.............
Finland
احسنت
حشمتیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف آقای حامد زمانی. افراد مثل من که از نظر مالی ضعیف هستند فقط می توانند با دعایشان ایشان را حمایت کنند. امیدوارم در این راه بمانند.
در پناه حضرت حق
علي
خواننده محبوب....!
phln
تعجب نداره عزیزم باورت نمیشه برو یه سری یه سایت رسمیش بزن. بعد دیگه اخر جملت علامت تعجب نمیزاری
مریم
United States
دوستم حرص نخور. بعضیا چشم ندارن موفقیت بچه حزب اللهی رو ببینن...حامد زمانی برای محبوبیت نیومد که اگر برای محبوبیت اومده بود توی ژانرای دیگه کار میکرد اما محبوب شد و محبوب خواهد ماند چون حرف حق رو میزنه.
حالا ببین بیشتر نظرات اینجا موافق این خوانندن یا مخالف بعد قضاوت کن آقا علی، دوست عزیز.
خواهر من که بیش از 50 سال دارد و همیشه اهل کتاب و قلم بوده و هرگز طرف موسیقی نمی رفت با اینکه تحقیقات با ارزشی حتی در زمینه موسیقی دارد با شنیدن صدای حامد زمانی از اتاقش خارج شد و خیلی جدی و دقیق گوش داد و بعد گفت آفرین به این میگن خواننده و بعد هم اسمش را پرسید.
پس كه چي؟!
خيلي هم محبوبه اونايي هم كه دوسش ندارن حساب نيستم چون كسي كه به اين خواننده علاقه نداشته باشه حسابش معلومه كه چند چنده
خداوند به انسان اختیار داد و خودش خوب و بد را به او الهام فرمود، سوره شمس را مطالعه بفرمایید.
همیشه دو مسیر وجود دارد. یکی حق و یکی باطل و ما همیشه در حال انتخاب هستیم.
من به دیگر خواننده ها کاری ندارم ولی همین قدر می دانم که اگر برای خدا کار کنی خداوند نامت را بلند می کند حتی اگر زمانی هم مانند علی بن ابی طالب روی منبرها تو را لعن کنند!
فعلا که ایشان عشق بچه مذهبی هاست حتی طلبه های حوزوی هم به ایشان ارادت ویژه دارند.
شاید خواننده محترم دیگه ای هم باشه ولی برای ما ایشان گوهری است بی بدیل
اشكذري
از اين كه در مقابل اين كارهاي ارزشمند، چيزي ننويسم خجالت كشيدم!
توفيق بيشتر شما را از درگاه آن مهربان خواستاريم تا اين كارها تبديل به يك جريان پرقدرن و عظيم شود. در پناه حق محفوظ باشي و خار چشم دشمنان. و دشمنان خوار سروده هايت!
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله عاقبت بخیر بشه.
قائم
Finland
آخه دعا برای عاقبت به خیری یک نفر و منفی داره؟
خدا نگهدارت باشه ، منفی داره؟؟؟
یک کم فکر کنید لا اقل

حامد جون خدا پشت و پناهت که دشمنات حتی دعا برای تو رو تحمل نمی کنند
غلامرضا ترابی
حامد جان ما تازمانی که در مسیر ولایت وشهدا هستی حمایت جانانه ازت داریم نگران حرفای مفت برخی نباش
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حامد جان بچه های انقلاب همیشه با تو اند کارت درسته راهت درسته با قدرت به پیش دلاور. همیشه با اهنگ های تو اصطلاحا حال کردیم.
محسن
انشاالله با شهادت پاداشت را بگیری
دلم لرزید این چه پیامی بود!
هر چند خود من پیوسته دعا می کنم که خداوند شهادت در راهش را نصیبم کند ولی از این پیام دلم لرزید و قلبم درد گرفت. اجازه بدهید تصحیح کنم.
حامد عزیز امیدوار خداوند به شما عمری طولانی و با عزت عنایت کند و خداوند عروجت را شهادت با عزت و در رکاب شخص آقا امام زمان قرار دهد. امیدوارم در ظهور امام زمان و برای ایشان بخوانی جوانمرد.
البته بعد از یک عمر طولانی و با عزت در رکاب مولا و سرور عالم آقا امام زمان (عج)
حمزه
انشالله
خدا نصیب ماهم کنه شهادت رو
دیده بان
برادر عزیز ایشون زنده بودنش برای نظام موثرتره تا شهادتش اینا باید زنده باشن تا انقلاب حمایت بشه
Iran, Islamic Republic of
سلام اقا.
سعید م
زنده باشی حامد زمانی... در پناه امام زمان
عمار
Iran, Islamic Republic of
«جعبه، جعبه استخوان و غم پرچمای بی‏باد کودکی نسل ما رو به قرنطینه فرستاد»
اقایان مسئول جواب بدهند این شعر جایزه دارد یا ......!
نام جنشواره را تغییر بدهند بگذارند جشنواره مقاومت برابر اسلام وارمانها.!!
ادبیات چند گرفتی؟
مریم
United States
اون دنیایی هم هست. عیب نداره.بزار ببینیم این جایزه ها میخواد اون دنیا شفاعتشون کنه. هر چند حامد زمانی اینقدرر بزرگواره که از دشمناشم گذشته چه برسه جایزه...
محمد از سمنان
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم رحمت بر اون شيري كه مادرت بهت داد خود اهل بيت خصوصا مادر هستي حضرت زهرا (سلام الله عليها) پشت و پناهت باشه خواهشا از هيچي و هيچكس نترس به كارت ادامه بده مخصوصا كوري چشم وطن فروش هايي كه نمي تونند ببينند. باز هم دمت گرم خدا حفظت كنه
هنرمند واقعی فقط حامد زمانی
خودم حاضرم 10 تا ماشین برات بخرم برادر غمت نباشه به قول خودت همه می دونند این آخرای قصه دشمنه ............
Iran, Islamic Republic of
خب بسم الله
يه دونه براش بخر، 10 تا پيشكش الطاف كريمانه...
javad
خدا شما رو حفظ کنه
عده ای هنوز در کشور سینه چاک آمریکا هستند.22 بهمن 3 . 4 دندونیم که براشون مونده خورد میکنیم. خدا نگهدارت حامد.
مریم
United States
تازه اون 3،4 تا دندونم که براشون مونده مصنوعیه مثل حقوق بشرشون!-)
saeed
دانلود تمام آهنگ های حامد زمانی
http://www.20patogh.com/full-album-hamed-zamani-biyogerafi.html
Iran, Islamic Republic of
ّبالاخره یه مصداق برا خواننده متعهد متدین و با بصیرت پیدا شد
دمت گرم
دمت گرم
جمعی از فضلای حوزه علمیه
دکترای علوم قرآن و حدیث هستم.
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که اجرت با حضرت زهرا سلام الله
امیدوار خداوند صوت و نفس حضرت داوودی به شما عنایت کند
به خاطر اینکه قلب رهبرم را شاد کردی دستت را می بوسم
از حمایت شما متشکر اما بهتر بود می گفتی جمعی از طلبه ها ی حوزه علمیه .خودتان را فضلا دانستید ؟؟؟
علدالزهرا
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده...
موسوی
آفرین برغیرتت کوربشه چشم آنکه نتواند دید خداحفظت کند انشا الله
ببخشید ان شاء الله صحیح است
سلام
کوری چشم حسودا
هر روز موفق تر میشی برادر زمانی
امین
آقاحامدترانه هایی که خوندی تاثیرمثبت زیادی روی جووناداره وبه خاطر همین خدا کمکت میکنه،امیدوارم پاینده باشی.
ياسر
خدا قوت بسيجي ولايي زنده باشي
حامد جان مواضب باش اصلاح طلبان افراطی به شگرهای شیطانی برات حاشیه درست نکنند
شریف
انشا الله عنایت امام حسین (ع) نصیب حالت شود و عاقبت به خیر شوید.
عشق حامد
عاشقتم یک دنیا
جانم فدای رهبر
مگر مقام معظم رهبری نفرمودند موسیقی حرام است؟ آیا دروغ بستن بر این یگانه دوران گناه بزرگی نیست؟
اصلا چنین نیست. موسیقی هم ارزشی و ضد ارزشی دارد. زمان حضرت امام هم عده ای رفتند ملاقات ایشان و از سرود مرگ بر تو ای آمریکا و سرودی که برای شهادت شهید مطهری اجرا شده بود گلایه کردند ولی حضرت امام این دو را تأیید فرمودند.
در ملاقاتی هم که چند سال پیش جمعی از هنرمندان با آقا داشتند جوانی خودش را قایم می کرد که آقا به او اشاره کرده از نامش پرسیدند و گفتند هنر شما چیست؟ جوان خودش را موسیقی دان معرفی کرد و آقا شروع کرد به صحبت در مورد کار ایشان و بعد هم نکاتی را به ایشان یادآور شد و تشویقش کرد. من از علم آقا نسبت به موسیقی تعجب کردم. چرا باید زمانی دروغ بگوید؟!
اینو می گن کاسه داغترازآش !!
مریم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزشما قسمت موسیقی اجوبةالاستفتائات رهبری رو بخونید به منم بگین کجاش نوشته موسیقی مطلقا،تاکید میکنم مطلقا حرامه.؟
حسین
United States
آفرین بر غیرتت حامد جان زمانی زمانیکه من تیتراژ برنامه دیروز امروز فردا را میشنوم بسیار احساس غرور و عزتمندی میکنم
از پرچم آمریکات معلومه
حامد جان بعد از همه این حرف ها بگو آلبوم صوتی تصویری تو کی میدی بیرون؟ کلیپ هایی رو که صدا و سیما با ترانه های شما پخش می کنه واقعا زیباست.
درد و بلای این هنرمند واقعی بخوره تو سر اون خواننده های خارج نشینی که همه چیزشون و شرافتشون رو مفت به دنیا فروختن
علی
درود خدا بر شما
خدا.اولیا خدا و مردم با شما هستند.
رضوان
آقای زمانی سلام!
واقعا تشکر میکنم از شما که دغدغ انقلابی دارین! امیدوارم در این مسیر ، محکمتر باقی بمونین.
یه مسئله ای که هست من فکر می کنم شما زیاد در مدت کوتاه آهنگ ارائه می کنین و این باعث میشه که از تشنگی مخاطب نسبت به کارای شما کم بشه.
به مناسبت های ویژه ازایشان خواسته می شود
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام حامد عزیز و دوست داشتنی،من هم به نوبه خودم از شما تشکر می کنم،در پناه امام عصر(روحی له الفداه)موفق وعاقبت به خیر باشید
غ ق
دم شما گرم
حسن
خدا پشت وپناهت مواظب برخی دشمنان دوست نما باش که از حالا به بعد در لباس میش میایند وخرابت میکنند به راهت ادامه بده ودل ما رزمنده ها را شاد کن
علي
سلام بر تو اي خشنود كننده ي دلدار من
داداش حامد انشاالله اولین شهید عرصه موسیقی کشور باشی و نشون بدی که موسیقی میتونه متعهد باشه و ختم به شهادت بشه.
... شهادت خوب است اما باید به مسیر حرکت فکر کرد. کسی که مسیرش درست باشد ان شاء الله خداوند مرگش را هم شهادت در راه خودش قرار خواهد داد ولی ان شاء الله بعد یک عمر طولانی و با عزت.
...
اسماعیل
United States
خدا حفظش کنه
این هم یه هدیه برای همه هوادارای حامد زمانی
این هم لینک تمام کارهای ایشون با حجم خیلی کم
http://serajnet.org/post/detail/Fa/2-54-4-2-11-0/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%87%D9%85%D9%87-%DB%8C-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%DA%A9%D9%85.aspx
یا حق
حسین
سلام
من موزیک زیاد گوش می دهم. جدا از متن های بسیار زیبای اشعار این خواننده , انصافا ریتم موزیک های حامد زمانی زیباست. اوج و فرودهاش عالیه .
خوش به حالت حداقل یه ماشین داری و نگران خراب شدنی ولی خیلی از جوانان هم سن و سال شما به خاطر تندروی ها و سیاست های غلط همفکران شما در حسرت یک پراید هستند.
چرا شما شیطنت های استعمارگران را نمی بینی که تمام دردشان چنگ انداختن به منابع ما و غارت اموال ماست؟ کسانی که از ما حق توحش می گرفتند و بعد از انقلاب جنگ را به ما تحمیل کردند و بعد هم تحریم شدیم و از هر فشاری فروگذار نیستند؟
چرا باید خودمان را مقصر بدانیم به جای دیدن دشمن اصلی؟
....
احسنت اصلا هم فکران ثروتمند پرستانی که 16 سال حاکم بوده اند و هشت سال کینه ما و انقلاب را به دل گرفتند و الان هم متاسفانهباز دور دست اونا افتاده، همین ثروتمند پرستها هستند که نمیذارن این آقا صاحب ماشین بشه.
چون اهالی صنایع خودرو باید یک روزه میلیلاردر بشن .
متاسفیم برای این نظرت بجای اینکه نگران فکرواعتقادجوانهاباشی نگران نوع ماشین وداشتن ونداشتن آن هستی الان بیشترین تهدید ونابود کننده یک جواه بی اعتقادی وتفکرالحادی است .
خیلی آقایی جوون خدا حفظت کنه
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
هر وقت چهره‌ی این جوان برومند اسلام و ایران عزیز رو می‌بینم یا صدا و ترانه‌های غرورانگیز و انقلابی او را می‌شنوم با تمام وجود او را تحسین و به وجودش افتخار می‌کنم.
خداوند به حامد عزیز و پدر و مادر و عزیزانش، خیر و برکت دنیا و آخرت را عطا کنه.
زنده باد حامد زمانی عزیز.
خدا قوت مرد!
سینا
خداپشت و پناهت
باید با کمک خود حامد زمانی و متولیان فرهنگ موسیقی انقلابی جهادی نفرات خودش رو پیدا کنه و پرورش بده
(جانم فداي رهبر)
حامد عزيز !دمت گرم. ان شااله چشم دشمنات كور بشه كه نمي تونند كار هاي تو را ببينند.
حضرت زهرا س نگهدارت باشد.
دوستت دارم
ليلا
اقا حامد خدا قوت! انشا ا... جواب زحماتت را از حضرت زهرا (س) بگيري.
محزون
حامد جان سلام پسرم خسته نباشی به کارت ادامه بده وبچه حزب اللهی پشتیباان شما فرزند انقلاب وبسیجی هستند موفق وپیروز درعرصه مو سیقی وهنردرراستا ی انقلاب باشی
ماشاءالله حزب الله!
رضا
سلام
برای دیدن کد پیشواز حامد زمانی
به این صفحه بروید
www.shiraz-song.ir/کد-پیشواز-همراه-اول-حامد-زمانی/
درود بر شرفت
انرژی بیاد طرفت
محسن از جهرم فارس
دمت گررررررم حاج حامد و خدا قوت :)
تا کوووور شود هرآنکه نتواند دید !!!
جانم فدای رهبر
یاعلی
خدا دلت رو شاد کنه که قلب رهبری رو شاد کردی. وقتی قلبی در بند عشق الهی باشد نفس هم رایحه بهشتی خواهد داشت.
زنده باد زمانی ها-مرگ بر آمریکایی ها
خودت مقصری حامد عزیز!
ماشینت رو داغون کردن؟ تقصیر خودته! مثل شهدای هسته ای که خودشون مقصر بودن!
مگر نشنیدی گفتن هر کی به ما رأی نداده افراطی بی تدبیر خشونت طلبه و نباید حرف بزنه و باید سریع تر منزوی بشه!
خوب تو حرف که چه عرض کنم با صدای بلند و دلنشین آواز می خونی!
اما دمت گرم خیلی باحالی، دوست داریم رفیق.
محمد
زنده باد حامد زمانی.خدا این جوانان را برای ما حفظ کند.
محمد
باید به آقای زمانی عرض کنم که کار شما واقعا یک جهاد در راه خداست
موفق باشید
واقعا کارهای آقاحامد زمانی به دل میشینه.
خدا حفظت کنه خواننده محبوب دلها.
نیکتا
آفرین بر شما! بخوان همه اعتقاداتمان را که عرصه فرهنگ تشنه چون شماهاست
من کارهای شما را همیشه دنبال می کنم واقعا جای خالی خواننده ای مثل شما خیلی احساس می شد
مرید ولایت
حامد عزیر، گل کاشتی.امیوارم عاقبت بخیر بشی و خدا کمکت کنه که کارهای انقلابی بهتری منتشر کنی.
فی امان الله
فاطمه
من ازشما تا آن جا که بتونم حمایت می کنم
محمدخداوردی
بارک الله به شیری که خوردی-علی نگهدارت باشه ان شالله-عاقبت بخیر بشی داداش
فاطمه
خدا به عمر و صدات برکت بده،ان شاءالله حامد زمانی های انقلاب روز به روز بیشتر بشن.
بهار
ممنون از آقای زمانی.امیدوارم عاقبت بخیر بشن
سه نقطه...
هیچ چیز جز "شهـــــــادت" نمیتونه اجر مجاهدت های شما باشه برادر...
براتون دعای عاقبت بخیری و طلب شهادت میکنیم...
با اینکه شهادت افتخار بزرگی است ولی ان شاء الله بعد از 120 سال؛ تو سردار بزرگ موسیقی هستی و این عرصه سالیان دراز به شما نیاز دارد.
دعا می کنم کارهایت هر روز بهتر از قبل باشد و خداوند کلامت را بر جان و دلهای مردم بنشاند. زنده باشی دلاور
منصوره
سلام
با اينكه ايشون شهادت رو دوست دارن ولي من دوست دارم ايشون باشند هنوز.بعديه عمري يكي پيدا شده انقدرشجاع باشه ونترس و... .
محمد
سلام خدا وملائکه و بندگان مقرب خدا بر هنرمند عزیزمان حامد زمانی بزرگوار یه پسر و یه دختر دوقلو دارم که 6 سالشون هست. خودشون عاشق گوش دادن مداحی و نوحه هستند و من هم همیشه همینا رو براشون تو خونه و ماشین میذارم. اما از وقتی حامد عزیز این اهنگا رو خونده، خودمون و بچه ها این اهنگ ها رو گوش میدیم و تقربا همه اهنگ های حامد رو بچه ها از حفظ هستند و ورد زبونشون هست.
حامد جان ممنونم ازت که با این کارت من و بسیاری امثال من از همین الان می تونیم ادبیات و موسیقی مقاومت رو به بچه هامون هدیه بدیم و گفتمان انقلاب رو با این شیوه برای بچه هامون تحقق ببخشیم.
دوست دارم دستت رو ببوسم. من همیشه در مظان استجابت دعا برای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله مصباح یزدی، سید حسن نصرالله و دست اندرکارای سایتهاییی مثل جهان دعا می کردم و از وقتی با حامد عزیز و کارهاش آشنا شدم برای سربلندی و عزت دائمی حامد و سلامتیش هم دعا می کنم. عزیز مایی.
یکی از طلاب علوم دینی در قم.
چون اینجا ناشناس هستم جسارت پیدا کردم و حرفی رو که نباید جای دیگه زد به کلام میارم، حامد جان توی دعای دست نمازهای شبم دعات می کنم و امیدوارم خداوند به واسطه نام خوبانی که در نمازم ذکر می کنم نماز نیمه شبم را از من بپذیرد. واقعا آقایی، رحمت به پدر و مادری که تو را تربیت کردند.
دلتنگی حضورت طولانی بود آقای زمانی، درود و سلام شهدا بر تو که برای احیای ارزش ها می خوانی، خدا قوت مرد.
میثم مداحی
آقا حامد دمت گرم
فاطمی صدر
صدای زمانی فریاد فروخفته دل ما بچه حزب الهی ها است. خدا میدانه این چند کار اخیر حامد زمانی چقدر آرامم کرد.
سرباز ولایت
حامد عزیز هرگز لحظه وصال آقامون رو با مادیات دنیوی عوض نکن . یا علی
علی اصغر
حـــــــــــــــــــــــامـــــــــــــد
آلـــــــــــــــــــبـــــــــــــــــوم بده بیرون
خدا حفظت کنه دلاور بسیجی....
شهادت ان شاءالله برا 90 سالگیت
تو اولین خواننده ای هستی که با عشق مکتبی نگاش می کنم
آقای زمانی مرا یاد برادر شهیدم می اندازی
تقریبا هم سن تو بود. جوانی با طبعی بسیار مهربان و لطیف ولی محکم و با اخلاص.
با صدای زیبایش آهسته با خود زمزمه می کرد؛ در این لحظات همه ساکت می شدند و محو او که چگونه از عالم و آدم فارق شده است و در حال و هوای محبوبش سیر می کند. او قبل از شهادتش در زمین نبود.
دعا می کنم خداوند شما را در پناه خود و برای اسلام حفظ کند و در آخرت با بهترین های امتش محشور نماید.
دست حق به همراهت، یا علی.
ali
ان شاءالله موفق و پیروز و در پناه حق باشی و اون آرزو (شهادت) رو هم بهش برسی که نشدنی نیست.
محمد
Germany
سلام آقا حامد عزيز از گوش دادن آهنگ هاي زيباي تو هميشه لذت برده ام. خدا و ائمه اطهار نگه دارت باشند. نگران حرف مفت بعضي ها هم نباش. الان هم مي خواهم آهنگ پايداري را دانلود كنم.
كارت درست . دوست داريم
سید محسن
این شعر آقای زمانی تیر مستقیمی بر قلب دشمن بود .درود بر غیرت وشرفت انشالله در پناه خداوند محفوظ وسربلند وسرافراز باشی درود بر شرافتت شعرت عزت وسر بلندی برای بچه های مذهبی وانقلابی بود آفرین برشما
نور چشم مایی آقای زمانی، واقعا دوست داریم.
خدا خیرت بده دل رهبر مون رو شاد کردی نمی دونی چقدر نگران ایشان هستم.
باید مواظبش بود تا دشمن نتونه شکارش کنه
قربون قدمت و نفست آقا حامد خیلی مردی به مولا
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
از کار این برادر عزیزم من وهمه مردم لذت میبرند اجرشون با قادر متعال.
تنها راه گسترش فرهنگ اسلامی در کشور بخصوص در بین جوانان حضور وسیع و تاثیر گذار جوانان مومن در تمامی عرصه های هنری مانند سینما وتئاتر و موسیقی و.....است . البته این کار باید از دهه 60 شروع میشد ولی دیر نیست!!!!
علی
دمت گرم این دفعه باید برا گندی که تو توافق هسته ای زدن بخونی
خادمی
با سلام کار برای خدا دلسردی ندارد قطعا مورد توجه شهدا خواهید بود مقاومت در این راه صواب مضاعف دارد
سامان
کلیپ قالیباف، مرد عمل با صدای حامد زمانی
http://www.aparat.com/v/qk24M
سلمانیان
ما و طلبه های (قم) از حامد زمانی متشکریم
عبدالهی
ما نیز به سهم دانشجویان قمی از حامد زمانی متشکریم
دمت گرم داداشی درد بلات بخوره تو سره ....
حامد عزیز با تمام ارادتم به شما تبریک می گم و امیدوارم خداوند شما را به بهترین راه های خود هدایت کند و همیشه در پناه حضرت حق باشی. برای بهتر شدن کارهایت دعا می کنم و از خداوند صورت و سیرت و صدایی ملکوتی را برای شما آرزومندم. درود و سلام شهدا بر شما
خدا حفظش کند
عشق
ببینید حامد زمانی داره فارغ از هر وابستگی حزبی به جریانات کشور در راه اعتلای کشورش دینش و اعتقاداتی که خدا میداند همه ی ایرانی ها پاش وایسادن زحمت میکشه - این غیر از عزت و شجاعت؟- نه طرفدار احمدی نژاده نه طرفدار ایکس نه ایگرگ. ولی یه عده که نمیدانم اهل چه فرقه ای اند به کامنت ها منفی میدن.
بابا آزاد مرد باشید.
برای من احسان خواجه امیری-علیزاده-خراطها و ... همه دوست داشتنین و صداشون قشنگه و گوش میدم.اما حامد زمانی در کنار این ها داره بوی عزت و آزادگی که جاش در موسیقی خالی بوده رو به مشام ما میرسونه.

همه با هم یک صدا بگید یا علی و مثبت بدید
یا علی
سلام حامد جان من یک طلبه هستم وحوصله کامنت هم ندارم به خاطر شما اومدم.افرین به شما برادر .راهتو با بصیرت ببر جلو که روزهای خیلی روشنی داری انشا الله
United States
خدا اجرت بده
من که بارها با اون کلیپی که برای حضرت رضا (س) اجرا کردی گریه کردم
منم هر چی سعی کردم که مداحی ایشون رو برای سید الشهدا باز کنم و نشد که گریه ام گرفت. خیلی دلم سوخت.
ما نیز ار طرف طلبه ها و بسیجی های شهر تهران از آقای حامد زمانی متشکریم و ازشون با تمام وجود حمایت میکنیم
زنده باشی برادر
در پناه آقا و مولا و سرورمان حضرت بقیه الله(عج)
Iran, Islamic Republic of
سلام...
خدا کنه تا آخرش بمونه ، یک مقدار آدم میترسه ، امثال شادمهر عقیلیهاکه ابتدا از حضرت زهرا خوند و الآن مصداق فاسق علنی شده با این کلیپهاش ، البته انشاءلله آقا حامد خیلی فرق دارن و به قولشون در حوزه ی مداحی و قرآن فعال بودند و برنامه ریزی داشتند ، خدا عاقبت هممون رو به خیر کنه
جواد
با سلام خدمت مدیریت سایت، یک پیشنهاد دارم: برای حمایت از کارهای ارزشی برادر زمانی یک حساب بانکی ایجاد کنید تا هواداران ارزشی سایت و عاشقان انقلاب از این طریق بتونن کمک کنند تا هم ایشون تقویت بشه و هم ما حداقل دین خود را ادا کنیم
رجاء
به مادرش به خاطر چنین بچه ای تبریک می گم و از او می خوام روزبروز بیشتر خودسازی کنه چون شیطان در کمین بهترین هاست.
ایشان اگر در سه چیز مراقبت کند تا حد بالایی در مقابل مکر شیطان مصونیت پیدا می کند،
1. رعایت حرمت پدر و مادرش
2. رعایت شأن همسرش
3. تداوم در نماز شب و نماز قفیله
پروانه
Iran, Islamic Republic of
آقاي زماني! خدا قوت! خدا شما را در ادامه اين مسير ثابت قدم بدارد! اجرتان با اهل بيت عصمت!
مجتبی
آقای حمد زمانی سلام
فاستقم کما امرت
محکم باش و جلو برو و مواظب باش که شیاطین انس و جن در کمین هستند.
کالجبل راسخ لا تهززه عواصف
حمید
بسم الله القادر المدبر
احسنت به آقا حامد که از رویش های نسل سوم انقلاب هستند .
امیدوارم خدا کمکشون کنه و تا آخر اِن شاء الله در مسیر انقلاب واسلام بمانند.
حمید
درضمن اینم بگم که ((پایداری)) واقعا از آدم اشک می گیره ... احسنت
به خدا راست گفتی، هر چه بیشتر گوش می کنم بیشتر به آن علاقمند می شوم. این ترانه فوق العاد زیباست. هم شعر آن عالی است و هم اجرای آقای زمانی فوق العاده است. تناسبی عالی هم با موزیک آن دارد.
خداوند این جوان با ارزش ارزشی را برای اسلام و انقلاب در پناه خاص خود حفظ کند و از جمیع بلایا و مکاید انس و ابلیس مصون بدارد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ کند موفق باشی .
تمنا
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله با توکل حق تعالی و مدد و عنایت اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه حضرت زهرا (س) سرود ظهور حضرت آقا امام زمان (عج) با صدای این خواننده انقلابی با حضور خود آقا خوانده می شود. انشاءالله
درود بر این جوان انقلابی
محمد
خدا قوت اقای زمانی
من نمیدونم بعضی ها چرا بیخودی منفی میدن
...
آقای حامد زمانی خدا حفظت کنه دلاور
ما پشتت هستیم به کارت ادامه بده
علی (ع) یارت باشه ان شاءالله
اينجور كارها مثل برف اب ميشه....
فاطمه زینب
نه تو رو خدا اگه ایشون شهید بشن من دیگه چیکار کنم یه مو از سرشون کم بشه موهاشونو پر پر میکنم لطفا زنده بمونین چون اونجوری منم میمیرم 11 ساله از سمیرم استان اصفهان
دستی که به سوی حامد زمانی دراز شود را از بیخ قطع می کنیم. غلط می کند کسی به ایشان تعدی کند. او غیرت بچه های حزب اللهی است.
Iran, Islamic Republic of
چه سایت جالبی
اصلا نظر منفی نداره
حمید
دمت گرم
درود بر حامد زمانی
احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا حافظ چنین خواننده هاییی.باریک باریک -در پناه آقا باشی همیشه
Iran, Islamic Republic of
احسنت برحامد زمانی قهرمان
علی رضا
فدای حامد زمانی که صداش منو یاد دوستان شهیدم میندازه
ایشان سردار بزرگ عالم هنر است.
خداوند ایشان را حفظ کند.
رسول
امیدوارم با قدرت به کارش آقای حامد زمانی ادامه بدهدودشمنان نادانش کور شوند چه داخلی وخارجی
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
صدها نفر از این بهتر صدا دارند اما متاسفانه به عمد جایی که بتوانند استعداد خودشان را نشان دهند نگذاشته اند شاید چون به سبک کاریشان نمی خورد!!!!متاسفم برای خودم که در این کشور زندگی میکنم
منظور تون امثال گروه زیر زمینی سگ های زرد است؟!

حامد را کسی حمایت نکرد به جز خدایش، در این کشور هیچ کس به اندازه بچه حزب اللهی ها غریب نیست. عشق به حامد زمانی هم به خاطر صدا یا سیمایش نیست؛
به خاطر غیرت و عزت و شرافتش است. به خاطر همین است که امثال من که هیچ وقت به موسیقی توجهی نداشتم با شنیدن صدای ایشان کار تحقیقاتی ام را رها کردم و آمدم ببینم این گوهر کیست که چنین می خواند.
گل رز
سلام من خیلی خیلی از اهنگ مرگ بر امریکات و امام رضاوگزینه های روی میزت خوشم میاد
ان شا الله همیشه زنده باشی
یاسر
سلام آقا حامد خدا قوت انشا. الله امام زمان نگهدارت باشه میشه خواهش کنم یه کار زیبا واسه دل بچه حرب الهی ها بخونی در وصف آقا هر چقدر هم حزینش باشه من شخصا حاضرم از تو همین بچه حزب اللهی ها تامین کنم
سید حمزه لطفی از اشتیان
سلام برحامد زمانی عزیز من جانباز شیمیایی هستم باگوش دادن به سروده گزینه های روی میز کلی اشگ ریختم ودعایت کردم شما هدیه خداوند به جامعه اسلامی وانقلابی ما هستی قدر خودت را بدان و از خطر شهرت بترس که راه نفوذ شیطان است باز هم دعاگوی شما وخانواده محترمتان هستم
مطمئنا دعای خیر اهل دل ایشان را از مکر شیطان حفظ خواهد کرد.
برای ما هم دعا کن
حامد
Iran, Islamic Republic of
اجرت با امام حسين
حسین
Iran, Islamic Republic of
حامد جان ی دونه ای داداش
gb
United States
امیدوارم خداوند کمکشان کند.
مهدی استادی
سلام.حامدعزیز جرقه ای که توروشن کردی انشاله اتشی خواهدشدوگریبان دشمنان این انقلاب چه داخلی وچه خارجی راخواهدگرفت.اجرکم عندالاه
بنده خدا
ضمن یادی از قدیمی های این عرصه سال ها بود نیاز به یک نیروی ارزشی در این حوزه احساس می شد و مهم این بود که این باید در سطح بالا و طراز خودش اتفاق می افتاد و خوشبختانه آقای زمانی کاربلد موسیقی است.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که همیشه مستدام باشید و اینطور آدما زیاد شن
حسنا
کارش عالیه
مهریار اطمینان مقدم
حامد زمانی خواننده مورد علاقه ی منه.
سلام
آقای زمانی خسته نباشید امیدوارم همیشه در راه رسیدن به اهداف والای انسانی موفق باشیدصدای شما گرم وگیرا میباشد آرزومندم که تودستگاه اهل بیت ع هیچ وقت کم نیاری وبرایسربلندی ایران وایرانی ساعی وکوشابمانی تا روی سیاه عرب وشرق سیاه تربشه دم شما گرم اجرت باخوداهل بیت ع
محمد
با سلام
منم یکی مثل حامد زمانی هستم
صدای خوبی دارم و علاقه مند به اجرای کارهای ملی و مذهبی.....
متأسفانه بستر فراهم نیست............
ایشالا به زودی در کنار حامد زمانی قرار خواهم گرفت
التماس دعا
سلیمی
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعاخوب بودومامطمئنیم خداوندکمکش میکنه تابه هدفش برسه.
گمنام
خواننده خوش.صدا وخوش قیافه زیاد داشتیم، اما خواننده خوش عقیده نداشتیم ک ب لطف خدا دارررریم!!!
ایشالا همیشه زنده باشی آقای زمانی، خوش ب سعادتتون
فاطمه
سلام آقاي زماني.اميدوارم اين رو بخونيد.من در بابل زندگي مي كنم.وقتي دوستم آهنگ رگ بر آمريكا رو به من معرفي كرد(پارسال)من بقيه آهنگاتون حتي جديد ترين هارو هم دارم.من و يكي از دوستام يكي از طرفدار هاي سخت شما هستيم.من از دور بهتون خسته نباشيد مي گم.
morteza
بسیار عالی.من به داشتن چنین هم وطنی افتخار خواهم کرد.در پناه حق
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من به ایشون برای همه کار هایی که ازشون شنیدم مخصوصا صبح امید (که اگر کسی با وجودش گوش کنه باید گریه کنه)1000000000000000000000000000000000
این نمره رو میدم من اهل اهنگ نیستم ولی کارهای ایشون موسیقی نداره که غنا داشته باشه
ویک نکته دیگه کار ها ی ایشون مثل محمد،گزینه های روی میز ومرگ برامریکا به عنوان سرود در مدرسه ها استفاده میشه چیزی که من خودم دیدم اینه که ایشون خیلی نفس دارن و بعضی جاها خیلی کلمه رو می کشن به همین دلیل بچه ها ما کم می اوردن اما با این حال هم خیییییییییییییلییییییییی
ممممممممممممنون
ruby
درپناه خدا باشی.
Iran, Islamic Republic of
آقا حامد
مرد بزرگ انقلابی باید ادامه بدی
سربازان امام زمان نباید کم بیارن
انشاءالله به امید موفقیت روز افزون