شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کرسی‌های آزاداندیشی مظلوم واقع شده‌اند

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 338029
معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم با اعلام اینکه کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها مظلوم واقع شده است، گفت: کرسی های آزاد اندیشی باید با نگاه علمی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ضیاء هاشمی بعدازظهر پنچشنبه در نشست آموزشی کارشناسان انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور اظهار کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی یک حرکت دانشجویی است که مظلوم واقع شده و باید با نگاه علمی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این کرسی ها نقطه عطفی در دانشگاه ها است و سبب ارتقاء علمی و فرهنگی جامعه می شود و در این راستا باید با رویکرد امید فضای دانشگاه را بانشاط کرد.

وی از وجود ۴ هزار انجمن علمی در دانشگاه علمی و کاربردی و پیام نور خبر داد و افزود: انجمن‌های علمی می‌توانند به مراودات بین المللی و گسترش دیپلماسی کمک کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم یادآور شد: انجمن‌های علمی جایگاه والایی در حوزه علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها دارند و در این راستا تحلیل و تبیین شرایطی که نقش آفرینی انجمن‌های علمی را بیشتر می‌کند یکی از فعالیت‎‌های اصلی این انجمن‌هاست.

هاشمی یادآور شد: امیدواریم در آینده شاهد رشد انجمن های علمی و توسعه کیفی آنها باشیم و به نظر می رسد پیوند انجمن‌های علمی با مرکز الگوی اسلامی ایرانی سبب پیشرفت در عرصه‌های علمی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *