شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۳
۲۱

روایت تکان‌دهنده خبرنگار زن آمریکایی از جنایت شارون +عکس

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب: 337883
اولین خبرنگاری که در صحنه کشتار اردوگاه صبرا و شتیلا حاضر شد، یک زن آمریکایی بود که روایت دردناکی از این فاجعه انسانی دارد؛ فاجعه‌ای که به فرمان آریل شارون انجام شد.
روایت تکان‌دهنده خبرنگار زن آمریکایی از جنایت شارون +عکس
به گزارش جهان به نقل از مشرق، "جانت لی استیونز" خبرنگار آمریکایی اولین خبرنگار خارجی بود که در کشتار صبرا و شتیلا حاضر شد. وی این جنایت را که به فرمان آریل شارون وزیر جنگ وقت رژیم اسرائیل صورت گرفت را اینگونه توصیف می‌کند:


«کودکانی را دیدم که گلویشان پاره شده بود. زن بارداری روی زمین افتاده بود که شکمش پاره شده بود ولی چشمانش کاملا باز بود و صورت سیاه شده‌اش فریادی خاموش را سر میداد. کودکان و نوزادان زیادی را مشاهده کردم که تکه تکه شده بودند و در میان آشغال‌ها انداخته شده بودند.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فدایی امام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر شارون وظالمان عالم باد
Iran, Islamic Republic of
صهیونیستهای جنایتکار باید از صفحه روزگار محو شوند
رسا
اونی که منفی داده دستش اشتباهی خورده؟ :|
شارون که سقط شد خدا کنه بقیه جنایتکاران اسرائیلی هم به او بپیوندند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خدا لحظه به لحظه به عذاب این حیوان کثیف اضافه کند امین
لعنت بهش.
به خاطر جنایاتی که شارون مرتکب شد دقیقا زمانیکه میخواستند جسد نجس اورا در قبر بگذارند زلزله ای 3/5 ریشتری اتفاق می افتد و در واقع زمین از پذیرفتن جسد منفورش ناراحت است اشتباه نکنم در زمان پیامبر هم در مورد فرد ظالمی هم چنین اتفاقی افتاد جالبتر از همه اینکه اسرائیل مرکز زلزله را محل قبر شارون اعلام کرده است.
Iran, Islamic Republic of
خدا شارون و همه سران صهیونیست را لعنت کند
خدایا به عذابشان بیفزا
زندگانشان را با مردگانشان بپیوند
Iran, Islamic Republic of
جنايات اسراييل درمنطقه بعلت اختلافات داخلي مسلمانان مسكوت ميماند حالا وهابيون بي غيرت بجاي حمله به منافع اسراييل مناطق غيرنظامي مسلمان شيعه را هدف قرار ميدهند!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
United States
مرگ بر اسرائیل
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتش کند
Iran, Islamic Republic of
حالا بچش اون دنیا تا ابد عذاب خدا رو!
مجتبوی
ام حسب الذین اجترحوا السیئات ان نجعلعهم کالذین آمنوا و عملوا الصالحات سواء محیاهم ومماتهم ساء ما یحکمون
آدمهایی مثل شارون و دیگر جنایتکاران مصداق این این آیه اند که زندگی و مرگشان مثل هم ننگ وپلیداست. خدا عاقبت ما را هم بخیر کند.
علي
انشاالله خداوند بدترين و سخت‌ترين عذابهارو نصيبش كنه
امیر
لعنت خدا بر قصاب کثیف صبرا وشتیلا و حامیان این جرسومه فساد و جنایت و تمامی کسانیکه در راستای منافع صهیونیستهای نجس حرکت می کنند اعم وهابیون خبیث و غربی های شرور
لعنت خدا بر شارون و همدستانش. خداوند عذاب آخرت امثال شارون را زیاد کند.
علي
Iran, Islamic Republic of
همين حالا هم تروريستهايي كه دست پرورده مفتيان وهابي هستند همين جنايات را در عراق ،سوريه ، پاكستان و چند كشور افريقايي انجام مي دهند . الهم عجل لوليك الفرج.
مرگ بر هر چی صهیونیسته
یاسین حکمت
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقای اوباما و رئسای جمهور اروپایی نمی دونستن جنایات شارون رو که اینطوری برای مرگش بیانیه تسلیت دادن! یک فرض دیگه هم هست که میگه اصلا اینا به شارون گفتن این کار رو بکنه! یه ذره معتدلترش اینه که بگیم می دونستن و سکوت کردن و تایید کردن که این هم یه جور همدستیه! خوشبینانش اینه که بگیم اینا به عرف دیپلماتیک مجبور بودن تسلیت بدن ولو می دونستن این فرد جلاد و خونریز بوده! به هر حال چه اعتدال باشی و چشمتو به واقعیت ببندی و چه تندرو باشی و بدبینانه ببینی همسویی غرب با جنایات اسرائیل غیر قابل انکاره! آقایون اصلاح!طلب نظر شما چیه؟
من
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر شارون آشغال