شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

ابراهیموویچ: حاضرم مجانی به دورتموند بروم!

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 337656
در جریان مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان مهاجم پاری‌سن‌ژرمن و سرمربی دورتموند گفت‌وگویی جالب با هم داشتند.
ابراهیموویچ: حاضرم مجانی به دورتموند بروم!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند اخیرا در اظهار نظری اعلام کرد خیلی دوست دارد سرمربی زلاتان ابراهیموویچ سوئدی باشد. این مهاجم ۳۱ ساله شب گذشته (دوشنبه) در حالی‌که در مراسم انتخاب بهترین‌های جهان فوتبال در زوریخ سوئیس حضور داشت با کلوپ ملاقاتی جالب داشت.

زلاتان که اظهارنظر سرمربی زردپوشان وستفالن را به خاطر داشت در جریان این مراسم در حضور دوربین‌ شبکه‌های تلویزیونی گپی کوتاه ولی جالب با کلوپ انجام داد که مشخص نبود رنگ و بوی جدی دارد یا تنها یک شوخی است. در زیر مکالمه این ۲ را می‌خوانید:

ابراهیموویچ: کِی من را به دورتموند می‌آوری؟

کلوپ: اول باید کل تیم را بفروشم تا بتوانم تو را به خدمت بگیرم.

ابراهیموویچ: نه، من بدون دریافت هیچ پولی به دورتموند خواهم آمد.

کلوپ: واقعا بدون دریافت پول به دورتموند می‌آیی؟ (با نگاه کردن به سمت دوربین‌ها) شما هم شنیدید که زلاتان چه گفت؟

ابراهیموویچ: (با خنده) حاضرم مجانی به دورتموند بروم فقط امیدوارم این مصاحبه را ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نبیند.

مسئولان باشگاه دورتموند که برای فصل آینده روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی خود را در اختیار نخواهند داشت در بازار نقل‌و‌انتقالات به دنبال یک مهاجم هستند ولی بعید به نظر می‌رسد مهاجم طراز اولی همچون زلاتان که تا ماه ژوئن ۲۰۱۶ با میلیونرهای پاریس قرارداد دارد به زردپوشان وستفالن ملحق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *