يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
حجت الاسلام برومند مطرح کرد:

کاهش ۷ درصدی بودجه عمرانی کشور

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 337345
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس وضعیت اقتصادی و عمرانی کشور را متاثر از تحریم‌ها دانست و گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که بودجه عمرانی کشور طی یک سال گذشته به هفت درصد رسیده که این آمار بسیار نگران‌ کننده‌ است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام حبیب برومند عصر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران پارس آباد افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذاری، نرخ تورم، اشتغالزایی و... از جمله شاخص‌هایی هستند که اقتصاد با آن ارزیابی می‌شوند.

وی با تاکید بر ایجاد و توسعه اشتغال که یکی از دغدغه های مردم و مسئولان است، یادآور شد: ایجاد مشاغل خانگی در این استان از دغدغه های نمایندگان به شمار می رود که همه باید در رسیدن به اهداف تعیین شده با جدیت تلاش کنند.

نماینده مردم پار آباد در مجلس تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی این شهرستان باید برنامه مناسب و اجرایی را مهیا کرده تا از ورود سرمایه گذاران به شهرستان کاملا حمایت شود.

برومند در خصوص حل مشکلات بانکی تخصیص منابع از سوی بانک ها متذکر شد: این موضوع در اولین فرصت از طریق مجاری قانونی پیگیری و تلاش می شود که مشکلات برطرف گردد.

فرماندار پارس آباد نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و کشاورزی این شهرستان عنوان کرد که ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش ها می تواند هم در رونق اقتصادی و هم ایجاد اشتعال و معرفی شهرستان مؤثر باشد .

ولی کریمی به همه ادارات و دستگاه های دولتی تاکید کرد: باید زمینه های سرمایه گذاری در شهرستان شناسایی و در جهت جذب و تشویق سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف این شهرستان تلاش کنیم .

وي عدم وجود نقدينگي در بخش توليد و کمبود تسهيلات جهت احداث واحدهاي جديد را از مشکلات موجود بيان کرد و از آمادگی پارس آباد برای برگزاری همایش سرمایه گذاری خبر داد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *