دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ازدادکان حمایت می‌کنم‌تاچشم‌برخی‌در‌آید

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 335722
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من انتقاد کردم که چرا از دادکان تجلیل شده؟! من کسی هستم که از دادکان به عنوان یکی از شاگردان ممتازم حمایت کرده‌ام.
ازدادکان حمایت می‌کنم‌تاچشم‌برخی‌در‌آید
به گزارش جهان، علی پروین در گفت‌وگو با فارس، با انتقاد شدید از برخی مطالب در خصوص جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس و حرف‌هایی که اعلام شده که او مخالف تقدیر از دادکان بود، گفت: من واقعاً مانده‌ام که باید چه حرفی بزنم؟ چرا عادت به هم انداختن پیشکسوتان را فراموش نمی‌کنیم؟ من واقعا نمی‌دانم چه حرفی باید بزنم، عالم و آدم و خدا و پیغمبر می‌دانند که من گفته‌ام آقایان امثال دادکان باید وارد گود شوند و کمک کنند. خدای ناکرده نمی‌خواهم زحمات کفاشیان را زیر سؤال ببرم اما دادکان‌ها برای ورزش ما مفید هستند و ساده نباید از کنار اسم آنها گذشت.

وی افزود: وقتی رسانه‌ها را می‌بینیم نوشته‌اند که من گفته‌ام دادکان کجای پرسپولیس بوده که از او تقدیر شده یا من ناراحت شدم که این اتفاق افتاده نمی دانم چه بگویم. ببینید دادکان یکی از شاگردان ممتاز من بوده، هست و خواهد بود و همیشه هم مانند تمام شاگردانم حتی آنهایی که به من تهمت هم زده‌اند برایش آرزوی موفقیت دارم. دادکان خودش را ثابت کرده و به نظرم با آمدنش در این جشن دل خیلی‌ها را خوشحال کرد.

پروین ادامه داد: اهل تکذیب و تکذیب‌بازی نیستم اما وقتی که چیزهایی و نوشته‌هایی را می‌بینم باور کنید نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم. ما مگر به کسی بدی کردیم که دنبال این حرف‌ها هستند، باز هم یک جشن گرفتند، پیشکسوتان خندیدند و حرف و حدیث‌ها را شروع کردند. حالا که اینطور شد مطمئن باشید آنقدر از دادکان حمایت می‌کنم تا چشم برخی‌ها دربیاید. من نه از کسی ترسی دارم و نه حرفی اما به خدا با این مسائل برخی راه به جایی نمی‌برند و من واقعا امروز از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

پروین در پایان خاطر نشان کرد: دیگر نمی‌خواهم درباره این مسائل حرف بزنم و باز هم تکرار می‌کنم امثال دادکان و دادکان‌ها باید به این ورزش بچسبند تا ما بتوانیم از تجارب آنها استفاده کنیم. نه تنها بابت تقدیر از دادکان و حضورش در مراسم ۵۰ سالگی پرسپولیس ناراحت نشدم بلکه انگار دنیا را به من دادند که او در این مراسم بود. اصلا همه شاگردانم، مربیانم، استادانی که در این مراسم بودند باعث شدند که با دیدن آنها حس عجیبی داشته باشم پس شما را به خدا حرف و حدیث‌ها را کنار بگذارید و بگذارید این حرمت‌ها حفظ شود.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۰۱۶۰۰۰۴۴۶#sthash.TaPu۹RrD.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *