دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵
۸

روایت اژه‌ای از گفتگویش با سران فتنه وادعای کشتن یک‌دخترشهید

برخی در فتنه 88 زمینه دسیسه علیه ایران را فراهم کردند
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 334603
دادستان کل کشور گفت: پس از انتخابات سال 88 زمینه رفع مشکلات داخلی و خارجی فراهم شده بود اما برخی متاسفانه با ایجاد اقداماتی ناشایست و با زیر پا گذاشتن قانون سبب دسیسه‌چینی دشمنان شدند.
روایت اژه‌ای از گفتگویش با سران فتنه وادعای کشتن یک‌دخترشهید
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام غلام حسین محسنی اژه‌ای در مراسم گرامیداشت سالروز 28 صفر در جوار امام‌زاده شاه سلطان حسین(ع) روستای ابیازن  در ادامه سخنان خود بیان داشت در واقع در سال 88 پس از بروز این اتفاقات ناخوشایند، کشورهای غربی و همه کشورهایی که با انقلاب اسلامی ایران مشکل داشتند از فرصت استفاده کردند و برای کمک به آشوب گران دست به کار شدند.
 
وی ادامه داد: در واقع آنها  با خط دادن به آشوب‌گران و در اختیار قرار دادن اطلاعات، برنامه‌های آشوب را برای آن‌ها تبیین و مشخص می نمودند.
 
اژه ای با اشاره به اینکه از این تاریخ به بعد خیابان‌های کلان شهرهای کشور صحنه‌ درگیری و آشوب شد بیان داشت: آشوبگران  مغازه‌ها، مساجد، اتوبوس‌ها و اموال عمومی به آتش کشیدند و آشوب کم کم اصل نظام و جمهوریت ایران اسلامی را نشانه گرفت.
 
برخی می خواستند فضای عمومی جامعه را بر هم بزنند

 
دادستان کل کشور بیان داشت: در واقع این افراد و گروه‌ها تلاش داشتند تا فضای عمومی جامعه  را به هم بریزند.
 
به گزارش مهر محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی و اغتشاش حتی در قبل از انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: برخی از منافقان و فتنه گران و دشمنان، حتی پیش از شروع انتخابات، سخنانی مبنی بر تقلب در انتخابات را مطرح می کردند.
 
دادستان کل کشور در ادامه سخنان خود گفت: مخالفان نظام اسلامی از هر فرصتی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند چنانچه تحریم‌های سال‌های اخیر  نمونه ای از آن است.
 
با کاندیداهای معترض صحبت کردم

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای شبهه زدایی با کاندیداها صحبت کردم بیان داشت: پس از گفتگو از او سوال کردم که آیا سند و مدرکی از سخنان خود دارد که پاسخ آن این بود که دختری که پدر و چهار تن از اقوام او در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌، در اغتشاشات کشته شده است.
 
اژه ای بیان داشت: کاندیدای معترض اعلام کرد که در زمان اغتشاشات بسیجیان بعد از دستگیری این دختر را کشته‌ و در بهشت زهرا دفن کرده‌اند.

 
وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که نه پدر آن شهید بود و نه در اغتشاشات فوت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر سران فتنه.
اینها فتنه گر نیستند به قول مرحوم عسکراولادی مفتون هستند
Iran, Islamic Republic of
مفتون بودن که به معنی تبرئه شدن نیس داداش من.بیچاره اونا که به یه مفتون رای دادن
Iran, Islamic Republic of
اینها وجودشان فتنه است.
Iran, Islamic Republic of
8 ماه رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، بسیاری از مسئولین نظام و مردم ، سران فتنه را نصیحت کردند که دست از آشوب خیابانی بردارند و صف خود را از گروههای برانداز و تروریست جدا نمایند و به روال قانونی کشور تن دهند، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه هر روز بحران جدی تر و اتهامات بی اساس جدیدی را برای نظام و مردم ایجاد می کردند.
کار به جایی رسید که منافقین کوردل و رژیم صهیونیستی و عبدالمالک ریگی برای آنها نقشه راه تهیه میکردند.
آیا میتوان گفت که اینها مفتون هستند، آیا میتوان ادعا کرد که برای اینها سوء تفاهم بوجود آمده بود؟
محسن
«مرگ بر سران فتنه»

از مسئولان محترم، خصوصاً دستگاه قضایی می خواهم به وظیفه شرعی و قانونی خود در قبال فتنه گران بویژه سران پلید و مفسد فتنه 88 عمل کنند و حکم الهی را بزودی درباره آنان به اجرا درآورند. باشد تا قیامت در محضر قدس خدای متعال و پیامبراعظم(ص) و اولیای خدا، شاهد رسوایی این جرثومه های فساد و تباهی باشیم.

این عناصر خود فروخته که خود در پرتو انقلاب اسلامی ایران، شهدا والا مقام و ایثار مردم با شرافت ایران به آلاف و علوف رسیدند عوض قدردانی از مردم، در حق نظام و مردم چه ظلم عظیمی را روا داشتند که هزاران بار اعدام در قبال جنایات بی حد این خائنان به ملت و کشور برابری نخواهد کرد.
اگر بساط این ها را جمع نکنید بساط انقلاب را جمع خواهند کرد.
برای روشن شدن ذهن کسانی که از سر اعتماد و باور به درست بودن راه آن ها هنوز طرفدارشان هستند کافی است پرونده های این ها را به صورت جدی رو کرده از تلویزیون پخش کنید.
مرگ برفتنه گر