جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

فرودگاهها درانتظارهواپیماهای‌خصوصی

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 334215
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: فرودگاه‌های کشور آماده پذیرش هواپیماهای شخصی دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و نهادهای ذی‌ربط هستند.
به‌ گزارش جهان به نقل از شرکت فرودگاه‌های کشور، ابراهیم شوشتری اظهار کرد: هواپیماهای شخصی در انواع سبک و فوق سبک هم‌اکنون در فرودگاه‌های کشور در حال فعالیت هستند و این هواپیماها پس از انجام فرآیندهای لازم و اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری می‌توانند در فرودگاه‌های کشور تردد کنند.

وی اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌ها آماده پذیرش این هواپیماها در اغلب فرودگاه‌های کشور، پرواز از نقطه‌یی به نقطه دیگر و ارائه خدمات و سرویس‌های لازم به این هواپیماها است.

وی در عین حال افزود: ممکن است در فرودگاه مهرآباد به دلیل حجم فعالیت زیاد و محدودیت پارکینگ در این خصوص محدودیت داشته باشیم.

شوشتری با اشاره به اینکه بخش خصوصی در قالب پروازهای تفریحی و آموزشی با پروازهای فوق‌سبک و سبک هم اکنون در ۱۵ فرودگاه کشور فعال است گفت: هواپیماهای شخصی به‌طور قطع باید پروسه اخذ مجوز از سازمان هواپیمائی کشوری و سایر حوزه‌های ذیربط را طی کند.

بر اساس این گزارش زرقان فارس، همدان، رامسر، شاهرود، یزد، ارومیه، نوشهر، کرمان، گرگان، ارس، بیشه‌کلا، مراغه، خوی، ایلام، بجنورد، گل‌بهار، قزوین، کیش و آزادی اسامی مراکز هوانوردی عمومی در کشور محسوب می‌شوند که در حال حاضر به‌صورت فعال به هواپیماهای شخصی خدمت‌رسانی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *