دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

کسی نیست ما را جمع کند و سوژه بدهد!

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 333862
در جلسه هفته گذشته رسانه های اصلاح طلب، مدیران حاضر در جلسه از ناهماهنگی های موجود در فضای رسانه ای گلایه کرده و معتقد بودند ما سر رسانه ای نداریم.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در جلسه هفته گذشته رسانه های اصلاح طلب، مدیران حاضر در جلسه از ناهماهنگی های موجود در فضای رسانه ای گلایه کرده و معتقد بودند ما سر رسانه ای نداریم. کسی نیست ما را جمع کند و سوژه بدهد. اما اصولگرایان برای گام به گام حرکت خود برنامه دارند. شما ببینید چه فضایی برای مصاحبه حجاریان با ایسنا به وجود آوردند. هدف مصاحبه برجسته کردن نقش روحانی در رفع حصر منتظری بود اما همه چیز به انحلال مجلس توسط دولت کشیده شد. نباید ایسنا این بخش از مصاحبه را منتشر می کرد. یا ببینید درباره سفر هیات پارلمانی اروپا و دیدار با ستوده چه کردند. مدام خاتمی را می زنند اما ما دفاعی نداریم. جلسه ما هم سوراخ است آن هفته درباره نقد دولت بر سخنان حجاریان نقل قولی کردیم و سر از رسانه های اصولگرا در آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امين
عجب مظلومانه حرف مي زنند. يكي دستمال بده گريه ام گرفته؟!!!!!!!!!!
جالبه اين جاست كه گفتن بايد حرف هاي حجاريان با سانسور بيان مي شد آقايان پس آزادي بيان چي؟ حقيقت چي؟ واقعا دو رو اند.