چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۵
۱

قول مجری برزیلی به ایرانی‌ها

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 332852
مجری سرشناس برزیلی از ایرانی‌ها به خاطر پوشش نامناسب خود در مراسم «قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل» عذرخواهی کرد. او گفت در مراسم «توپ طلا» لباسی را بر تن خواهد کرد که همگان به راحتی بتوانند او را ببینند.
قول مجری برزیلی به ایرانی‌ها
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ که چندی پیش در برزیل برگزار شد، لباسی را بر تن کرد که به مذاق بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان خوش نیامد تا جایی که باعث شد بسیاری حاضر نشوند پای گیرنده‌های خود بنشینند تا این مراسم مهیج را به صورت زنده نگاه کنند.

این مجری برزیلی در گفت و گویی که با روزنامه‌ "دیلی میل " انگلیس داشت سخنان جالبی را بر زبان آورد. او گفت که با پوشیدن لباسی که در برزیل بر تن کرد قصد توهین به هیچ فرهنگ و مللی را نداشت.

لیما که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ سوئیس هم حاضر خواهد بود، گفت در این مراسم لباسی را بر تن خواهد کرد که دیگر توهین به هیچ ملت و فرهنگی نباشد: " به خاطر جنجالی که به دنبال پوشیدن لباس من به وجود آمد عذرخواهی می‌کنم . من قصد توهین به ایرانی‌ها را نداشتم. در جایزه توپ طلا لباسی را بر تن خواهم کرد که همگان به راحتی بتوانند این برنامه را ببینند. "
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا لباس مناسب پوشید بر ماست که برای وی کامنت های تشکر آمیز بفرستیم تا بلکه دیگران هم تشویق شوند .