يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۱
برای پیگیری برخورد با فرق ضاله؛

وزیر اطلاعات به کمیسیون اصل ۹۰ می‌رود

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 332743
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزیر اطلاعات برای ارائه گزارش در مورد چگونگی برخورد با فرق ضاله در کشور در جلسه این کمیسیون حاضر می‌شود.
به گزارش جهان، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه این هفته کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در این جلسه بناست تا وزیر اطلاعات گزارشی را از چگونگی برخورد با فعالیتهای فرق ضاله در کشور به کمیسیون ارائه کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مکاتبات صورت گرفته میان کمیسیون اصل ۹۰ و وزارت اطلاعات و پاسخهای داده شده به این مکاتبات و نیز بی‌پاسخ ماندن برخی از این مکاتبات، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و وزیر اطلاعات پاسخهای خود در این باره را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس همچنین با اشاره به تصویب قطع‌نامه ضدحقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: مکاتبات لازم در این باره با وزارت امور خارجه به عمل می‌آید و چنان‌چه پاسخ مناسبی دریافت نشود وزیر برای ارائه توضیحات به کمیسیون فرا خوانده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *