سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

فرزند مرسی: دولت کودتا فاسد است

پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۵۸
کد مطلب: 332259
فرزند محمد مرسی در واکنش به ارجاع پرونده پدرش به دادگاه جنایی به اتهام جاسوسی برای حماس اعلام کرد که این اتهامات را باید به کسانی وارد کرد که دست به کشتار مردم می زنند و دموکراسی و مشروعیت را از بین می‌برند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه مصری الیوم نوشت: "اسامه مرسی"، فرزند محمد مرسی در واکنش به حکم دادستانی کل مصر درباره ارجاع پرونده رئیس جمهور سابق وی به دادگاه جنایی به اتهام جاسوسی برای حماس، اعلام کرد که اتهامات وارده به پدر وی درباره جاسوسی "باطل" است.

وی در صفحه فیسبوک خود ضمن انتقاد شدید از دستگاه قضایی و دولت موقت مصر نوشت: "دولت کودتا فاسد است."

فرزند مرسی در ادامه افزود: "این اتهامات را باید به کسانی وارد کرد که دست به کشتار مردم می زنند و دموکراسی و مشروعیت را نابود کرده و به دنبال تثبت کودتای نظامی خود هستند."

"هشام برکات"، دادستان کل مصر امروز طی حکمی، دستور ارجاع پرونده مرسی و دو تن از مسولان ارشد اخوان المسلمین از جمله محمد بدیع، خیرت شاطر و ۳۰ تن از دیگر از اعضای این اخوان را به به اتهام جاسوسی برای حماس به دادگاه جنایی متهم کردند.

اسامه مرسی گفت: "ارجاع پرونده پدرم به دادگاه جنایی پایه و اساس ندارد و اقدامات صادره از دولت کودتا، رسمیت ندارد."

وی همچنین ادامه داد: "این مساله تلاش جدید کودتاچیان برای تخریب چهره مرسی است همچنانکه با ریختن خون مردم خودشان را تخریب کردند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *