يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

ماتزاري: داور بازي را نابود کرد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 331700
سرمربي اينتر پس از شکست برابر ناپولي به انتقاد شديد از داور مسابقه پرداخت.
ماتزاري: داور بازي را نابود کرد
به گزارش جهان به نقل از ورزش سه، اينتر در هفته شانزدهم سري A ايتاليا برابر ناپولي با نتيجه پرگل ۴ بر ۲ شکست خورد تا از مدعيان قهرماني فاصله بگيرد.

والتر ماتزاري، سرمربي اينتر پس از شکست برابر ناپولي گفت: ابتدا از هواداران ناپولي تشکر مي‌کنم. سال‌ها در اين تيم بودم و آنها امشب حمايت خوبي از من کردند. فکر مي‌کنم آنها مي‌دانند چه اتفاقاتي براي من در ناپولي افتاد و دليل ترک باشگاه از سوي من چه بود. به هر حال اکنون سرمربي اينتر هستم و از اين که تيمم در مسابقه‌اي که سرتر بود، شکست خورد، ناراحت هستم. در طول ۹۰ دقيقه کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتيم و شايسته کسب ۳ امتياز اين ديدار بوديم. از عملکرد بازيکنان تيمم در اين ديدار کاملا راضي هستم. بازي به بازي در حال پيشرفت هستيم و نتايج خوبي کسب مي کنيم. البته اين ديدار برابر ناپولي يک استثنا بود.

ماتزاري در ادامه گفت: برخلاف هميشه در ضدحملات خود تمرکز نداشتيم و نتوانستيم از فرصت‌هايي که به دست آورديم استفاده کنيم. اشتباه‌هاي خيلي بدي در اين ديدار داشتيم که همه چيز را تغيير داد. در اين ديدار داوري باز هم به ضرر ما بود. وقتي بازي ۳ بر ۲ بود و شانس اين را داشتيم که به گل تساوي برسيم، ريکي آلوارس به طرز عجيبي اخراج شد. کارت اول و کارت دوم او خيلي عجيب بود و به نظرم داور کاملا در اين دو صحنه اشتباه کرد و باعث شد تيم ما در نهايت با يک بازيکن کمتر يک گل ديگر دريافت کند.

سرمربي اينتر در پايان گفت: بايد شيوه بازي خود را تغيير دهيم. اگر بخواهيم اين طور بازي کنيم در آينده هم به مشکل خواهيم خورد. مالکيت توپ در اين ديدار در دست ما بود. باز هم بدشانسي گريبانگيرمان شد. داور مسابقه از دقيقه يک تا دقيقه ۹۰ با تصميم‌هاي اشتباه خود بازي را نابود کرد تا همه چيز را از دست بدهيم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *