يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

زمان راه‌اندازی متروی شیراز مشخص شد

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب: 331593
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور زمان بهره برداری از قطار شهری شیراز را سال آینده اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هوشنگ خندان دل در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از طي كردن فعاليت هاي انتقالي واگن ها، در سال آينده شاهد بهره برداري از طرح قطار شهري شیراز خواهيم بود.

وی ادامه داد: دولت تاكيد ويژه اي براي بهره برداري از طرح هاي ريلي كشور دارند و در اين راستا حمايت هاي خوبي در لايحه بودجه سال ۹۳ انجام داده است.

در ادامه استاندار فارس نیز با بیان اینکه ترخیص واگن های قطار شهری احتیاج به ۸۰ میلیارد ریال اعتبار دارد، گفت: تلاش مي كنيم تا از منابع خارجی اين اعتبار را تامين كنيم و ما اميدواريم تا در ابتداي سال آينده شاهد بهره برداري از فاز نخست اين طرح باشيم.

محمد احمدی با اشاره فعاليت هاي انجام گرفته براي تكميل شدن اين طرح افزود: علي رغم وجود تحريم ها، گام هاي خوبي براي راه اندازي طرح قطار شهري انجام گرفته و ما اميدواريم تا در فاز هاي بعدي اين طرح سرعت اجرايي بالاتري داشته باشد.

وی یادآور شد: با همكاري بخش خصوصي رينگ قطار شهري شهر شيراز تكميل خواهد شد و در اين راستا مذاكراتي با سرمايه گذاران كشور اوكراين انجام گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *