شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
علی لاریجانی:

ایران زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را دارد

مسئولان همه‌جانبه تلاش کنند
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 330935
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما به لطف نعمات و مواهب الهی از امکانات و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است که در صورت استفاده و بکارگیری درست و مناسب از آنها می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم ساخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در بخشی از پیام علی لاریجانی به نخستین همایش توسعه اقتصادی بابلکنار آمده است: کشور ما به لطف نعمات و مواهب الهی از امکانات و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است که در صورت استفاده و به‌کارگیری درست و مناسب از آنها می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی را فراهم ساخت.

وی افزود: به طور یقین به نتیجه رسیدن آن مرهون تلاش یکپارچه و هماهنگ همه بخش‌های اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی اعم از دولتی تعاونی با خصوصی است.

این مسئول اذعان داشت: شرایط اقلیمی امکانات بالقوه طبیعی، تنوع آب و هوا و نیروی کار متخصص و جوان از دیگر عوامل بسترهای مناسب و ظرفیت موجود برای تحقق توسعه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه ‌توسعه روز افزون و همه‌جانبه کشور در گرو کوشش و سعی برنامه‌ریزان، تلاشگران و فعالان و بخش‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه شکل می‌گیرد، افزود: پیشرفت و آبادانی، دستاورد تدوین و اجرای صحیح، کامل و همه‌جانبه برنامه توسعه کشور خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه بزرگ و مهم بابلکنار یکی از همین مناطق با امکانات بالقوه فراوان است که با برنامه‌ریزی و مطالعات درست می‌تواند به این توسعه همه جانبه دست یابد و به طور یقین برگزاری این همایش توسعه اقتصادی و فرهنگی بابلکنار در راستای همین هدف چشم‌انداز برگزار می‌شود.

لاریجانی تصریح کرد: گرچه نباید به همین اقدامات بسنده کرد اما اگر ‌ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش ‌و همه فعالان و تلاشگران که باهمت خود چشم به توسعه و آبادانی منطقه و کشور دارند امیدوارم نتیجه دستاوردهای آن باعث رونق و توسعه پایدار در ساختار ها و بخش‌های منطقه بزرگ بابلکنار اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *