سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۷

یک سند دیگر از ضدایرانی‌بودن BBC +فیلم

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 330420
مواضع ضدایرانی شبکه بی بی سی فارسی انگلیس، اگرچه در گزارش ها و برنامه های این شبکه به طور مستمر قابل مشاهده می شود اما این شبکه در مواقعی با اعلام موضع صریح در قبال ایران دشمنی خود را با نظام و مردم ایران آشکار می سازد.
یک سند دیگر از ضدایرانی‌بودن BBC +فیلم
به گزارش جهان، وبلاگ «فرصت ما» با اشاره به برنامه «نوبت شما» در شبکه بی بی سی فارسی/BBCPersian ، به مواضع ضدایرانی این شبکه انگلیسی پرداخت.

وبلاگ یادشده با اشاره به موضوع این برنامه در خصوص منشور حقوق شهروندی در ایران نوشت: «برنامه نوبت شما یک برنامه مخاطب محور است و بینندگان می توانند با این برنامه تماس گرفته و نقطه نظرات خود را اعلام نمایند. بیننده ای با برنامه تماس گرفت و مجری از او پرسید مهمترین حقوق شهروندی که باید اولویت داشته باشد برای شما چیست؟

بیننده در جواب گفت: بند ۹ این منشور بحث در مورد مالکیت و حق تصرف است که هیچ جایگاه و مقامی حق سلب مالکیت شخص دیگری را ندارد و بند ۱۲ در ادامه بند ۹ اضافه می کند که جان و مسکن و اراضی مردم از تعرض مصون است. به عنوان نمونه برای این دوبند بحث خلیج فارس است که بی بی سی، خلیج فارس و ایران را جعلی می خواند.

مجری برنامه وقتی می فهمد رودست خورده است، سعی در انکار مطلب دارد و می گوید بی بی سی چنین کاری را نکرده است و ...»


مواضع ضدایرانی شبکه بی بی سی فارسی انگلیس، اگرچه در گزارش ها و برنامه های این شبکه به طور مستمر قابل مشاهده می شوداما این شبکه در مواقعی با اعلام موضع صریح در قبال ایران دشمنی خود را با نظام و مردم ایران آشکار می سازد.

در پی مصاحبه این شبکه با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که اعتراضات گسترده ای علیه بی بی سی فارسی به دنبال داشت، این شبکه در یک موضع گیری عمدی، با دفاع از عملکرد خود مبنی بر گذاشتن تریبون خود در اختیار صهیونیست ها برای توهین به مردم و نظام ایران، در یک اقدام صریح ایران را «جعلی» خواند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به هر حال خبراش از سایت شما ....
قربونه دهنت

جهان افکارتو عوض کن ....
تاجیک
من معمولا سایت بی بی سی فارسی رو میخونم ؛حقد و کینه و غرض ورزی جزء لاینفک این ضدرسانه است...
موسوی
خوب پس واسه چی میری میخونی؟بعدشم با چی میری میخونی فیلتره که؟ فیلترشکن هم که حرامه
ملت ايران
Latvia
حالا شما چرا اينقدر دستپاچه اي و همش گير ميدي به بي بي سي؟؟؟؟!!!!!
شما كار و زندگي نداري؟؟؟!!!!!!!!!
Serbia
احتمالا بخش عربی رو معناش رو نفهمیدید چون هیج جا مجری از خلیج عربی استفتاده نکرد ....
United States
مرگ بر اسرائیل و امریکا