پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

دایی مخالف اول/ مدیرعاملی عابدینی وتو شد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 330337
کفگیر پرسپولیس به ته دیگ خورده و این می‌تواند شایعه نزدیک به واقعیتی را به راه بیندازد با این مضمون که رویانیان رفتنی است.
دایی مخالف اول/ مدیرعاملی عابدینی وتو شد
به گزارش جهان به نقل از شبکه ایران، انتخاب وزیر ورزش باعث شده تا مدیران پرسپولیس و استقلال، خطر برکناری را احساس کنند. بیش از هر زمان دیگری، محمد رویانیان به در خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک شده. او از 2، 3 ماه قبل این موضوع را حس کرده و شاید به همین خاطر است که پرسپولیس در بی بودجه‌ترین روزهای دو سال گذشته خود سیر می‌کند. می‌گویند وزارت ورزش به پرسپولیس پول نمی‌دهد. بودجه‌اش را قطع کرده تا رویانیان را تسلیم به استعفا کند. این وسط صدای خیلی از بازیکنان پرسپولیس هم در آمده. به خصوص جلال حسینی که چند روز پیش اعتراض کرد و از پرداخت نشدن مبلغ قراردادش گلایه کرد.

دیگر از اتومبیل‌هایی که می‌گفتند سعید شیرینی به بازیکنان پرسپولیس- در قبال بخشی از قراردادشان- می‌داد هم خبری نیست. آخرین آنها هم ام‌وی‌ام بود که به برخی از بازیکنان پرسپولیس داده شد. 2، 3 ماه قبل و بابت درصدی از مبلغ قراردادشان. کفگیر پرسپولیس به ته دیگ خورده و این می‌تواند شایعه نزدیک به واقعیتی را به راه بیندازد با این مضمون که رویانیان رفتنی است.

رویانیان به سمت در خروجی پیش می‌رود و به همین دلیل است که با امیر عابدینی، رایزنی‌ها را آغاز کرده. از 2، 3 ماه پیش تاکنون ندیده‌ایم که این دو مدیر علیه یکدیگر صحبت کنند. می‌دانید چرا؟ به این خاطر که قرار است امیر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس شود و لابی کند برای ادامه حضور رویانیان در هیات مدیره باشگاه.
اگر 2، 3 ماه گذشته را از یکی دو سال گذشته فاکتور بگیریم خواهیم دید که رابطه رویانیان و عابدینی همیشه شکرآب بوده. ائتلاف آنها اما می‌تواند خبر مدیرعاملی عابدینی در پرسپولیس را تایید کند. البته که طی روزهای گذشته افراد دیگری هم به‌عنوان گزینه‌های مدیرعاملی مطرح شده‌اند اما می‌گویند که عابدینی نزدیکترین نفر به این پست است.

حالا اگر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس شود تکلیف دایی چه می‌شود؟ سال گذشته رابطه دایی با رویانیان مثل کارد و پنیر بود. آنها حتی علاقه نداشتند از یک کیلومتری هم عبور کنند چه رسد به اینکه روزی در باشگاه پرسپولیس با هم کار کنند. دایی اما مثل همیشه تغییر جهت داد، به خصوص وقتی که پیشنهاد سرمربیگری در پرسپولیس را دریافت کرد.

دایی و رویانیان گذشته را فراموش کردند و شدند مدیرعامل و سرمربی محبوب هم. دیگر هم از آن جمله معروف دایی خبری نشد. آن جمله را که فراموش نکرده‌اید: «ریشه به ریش نیست.»

رابطه دایی با رویانیان به قدری نزدیک شد که حتی چند ماه پیش و وقتی شایعه اخراج مدیرعامل پرسپولیس، خیلی جدی به گوش رسید دایی مصاحبه کرد و گفت: «اگر رویانیان برود، من هم از پرسپولیس می‌روم!» این نشان ائتلاف دایی- رویانیان بود که باعث شد هیات مدیره پرسپولیس حداقل برای چندماه، بی خیال تغییر در مدیریت پرسپولیس شود.

حالا بحث تغییرات جدی است و البته جدی‌تر اینکه عابدینی جای رویانیان را بگیرد. عابدینی بیاید واکنش دایی چه خواهد بود؟ گفته می‌شود در تمرین چند روز گذشته پرسپولیس، علی دایی تاکید کرده که اگر عابدینی مدیرعامل شود، از پرسپولیس می‌رود! این شایعه در حالی مطرح شده که اگر به تفکرات عابدینی بنگریم می‌بینیم که دایی با منطق، این صحبت را انجام داده.

امیر عابدینی همیشه علاقه دارد تا در کار مربیان تیمش دخالت کند. او بارها این موضوع را تایید کرده که به مربیان تیم تحت مدیریتش مشاوره می‌دهد چون فوتبالی بوده و سال‌ها در تیم‌های باشگاهی بازی کرده. او نشان داده نمی‌تواند این عادت خود را ترک کند.

عابدینی قطعا در پرسپولیس هم این راه چند ساله را ادامه خواهد داد اما آیا علی دایی اجازه می‌دهد؟ جواب قطعا منفی است، البته با رفتاری که از دایی سراغ داریم. شاید به همین دلیل است که دایی گفته اگر عابدینی بیاید از پرسپولیس می‌رود. او با یک تیر، دو نشان را زده. ابتدا با این کار از رویانیان حمایت و بعد عابدینی را وتو کرده.

باید منتظر ماند و دید تکلیف مدیرت پرسپولیس چه می‌شود؟ آیا عابدینی به این صندلی تکیه می‌زند یا اینکه مخالفت دایی جواب می‌دهد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *