يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

2داور‌ایرانی‌درلیگ‌جهانی‌والیبال‌قطعی‌شد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 330303
رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال خبر از قطعی شدن حضور ۲ داور بین المللی والیبال کشورمان در لیگ جهانی ۲۰۱۴ داد.
2داور‌ایرانی‌درلیگ‌جهانی‌والیبال‌قطعی‌شد
به گزارش جهان به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2014 از دوم خردادماه سال آینده با حضور 28 تیم در 3 گروه برتر، متوسط و زیرگروه آغاز می‌شود که به مدت 7 هفته نیز ادامه خواهد داشت.
 
رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با بیان اینکه 2 داور بین المللی کشورمان در این مرحله از لیگ جهانی والیبال سال 2014 حضور خواهند داشت گفت: فرهاد شاهمیری و ابراهیم فیروزی دو داور ایرانی این رقابت ها خواهند بود. البته هنوز برنامه قضاوت آنان نهایی نشده است اما چیزی که قطعی شده حضور آنان در لیگ جهانی سال 2014 است.
 
امیدوار حاتمی تاکید کرد: در نشست کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا که بهمن ماه در چین برگزار خواهد شد، برای حضور تعداد بیشتری از داروان آسیایی به ویژه ایران در مسابقات قهرمانی جهان و لیگ جهانی تلاش خواهیم کرد. 
 
نشست کنفدراسیون والیبال آسیا از 27 بهمن ماه در پکن پایتخت کشور چین آغاز می شود که به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت. غفار درخشنده به عنوان عضو کمیته مسابقات و امیدوار حاتمی به عنوان عضو کمیته داوری از جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس شرکت می کنند. نگاهی به عملکرد کمیته های کنفدراسیون والیبال آسیا در سال 2013 و برنامه های این کمیته ها در سال 2014 از جمله مباحث این نشست 3 روزه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *