جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

شيريني: اجير شده‌ها را شناسايي کنيد

يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 330127
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بي‌احترامي عده‌اي تماشاگرنما به بهزاد غلامپور کار هواداران پرسپوليس نبود.
شيريني: اجير شده‌ها را شناسايي کنيد
  سعيد شيريني ابتدا در خصوص آشتي‌کنان امروز ليدرهاي پرسپوليس با کادر فني گفت: متأسفانه در گذشته يکسري اتفاقات پيش آمد که باعث ناراحتي به‌حق آقاي دايي از يک يا دو مشوق پرسپوليس شده بود اما امروز بنده به عنوان کوچک‌ترين عضو خانواده پرسپوليس و به کمک آقاي دهقان پيشنهاد آشتي‌کنان را مطرح کردم و خوشبختانه هم آقاي دايي با روي باز پذيرفت و همان تعدادي از مشوقين اشتباهات خود را پذيرفتند.
 
به گزارش فارس، وي افزود: بعد از اين جلسه همه براي موفقيت پرسپوليس هم‌قسم شدند و کدورت‌ها را دور ريختند که اين براي ما ارزش زيادي داشت.
 
شيريني در مورد شعار برخي هواداران عليه غلامپور و ناراحتي اين مربي نيز گفت: شک ندارم آن حرکات کار تماشاگران پرسپوليس نبود چون هواداران پرسپوليس باهوش‌تر از آن هستند که وسط بازي نزديک و نفس‌گير با ذوب‌آهن بيايند و عليه مربي تيم شعار دهند؛ امروز در جلسه‌اي که داشتيم موضوع با حضور آقاي دايي و غلامپور مطرح شد و به جمع‌بندي خوبي رسيديم، البته از بهزاد غلامپور هم دلجويي شد.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: از اين به بعد به قول آقاي رويانيان از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهيم عوامل غير پرسپوليسي و به نظرم اجيرشده را خودشان شناسايي کنند و آنها را معرفي کنند تا هيچکس به خود اجازه ندهد تا در بين هواداران‌مان دست به اين کارها بزند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *