دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

شکست دایی در حضور دستیار کی‌روش

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 329168
سرمربی و دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز کری جالبی در تمرین داشتند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تمرین نوبت بعد از ظهر امروز (دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

* در تمرین امروز مارکار آقاجانیان و دن گاسپار دستیاران کارلوس کی‌روش نیز حضور داشتند.

* علی دایی در ابتدای تمرین با شوخی به یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس گفت که به خاطر تاخیر باید جریمه شود.

* فرزاد حاتمی مهاجم پرسپولیس با تاخیر در تمرین حاضر شد.

* بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با مربیان تیم ملی خوش و بش کردند. همچنین محمد پنجعلی چند دقیقه‌ای با آقاجانیان و گاسپار صحبت کرد.

* ۳ دروازه‌بان پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان به زمین آمدند و زیر نظر غلامپور تمرین کردند.

* فرشاد قاسمی و مارکو ۲ بازیکنی بودند که به صورت اختصاصی تمرین کردند، البته قاسمی به خاطر اینکه چهارشنبه باید برای تیم امید پرسپولیس مقابل استقلال به میدان برود با دستور دایی به تمرینات سبک پرداخت.

* محمدرضا خلعتبری که در تمرین نوبت صبح غایب بود در تمرین بعدازظهر حضور پیدا کرد.

*‌ مهرداد فولادی بازیکن غایب تمرین امروز بود.

* زمانی که بازیکنان پرسپولیس در حال گرم کردن بودند، دایی با نیلسون برای زدن توپ به تیر دروازه مسابقه داد که نیلسون موفق شد سرمربی پرسپولیس را شکست دهد. دروازه‌بان پرسپولیس بعد از این اتفاق به شدت خوشحالی کرد. بعد از این بود که دایی تمرین جالبی را برای نیلسون و دیگر دروازه‌بانان پرسپولیس ترتیب داد. سرمربی پرسپولیس ۲ مانع کوچک را مقابل دروازه قرار داد و از نیلسون خواست بعد از این که به صورت نیم‌خیز از زیر این ۲ مانع بیرون بیاید و ضربه او را بگیرد. گیر کردن نیلسون بین موانع باعث شد تا حاضرین به شدت بخندند. البته این تمرین برای ۲ دروازه‌بان دیگر هم اجرا شد که صحنه‌های جالبی در ورزشگاه به وجود آمد.

* علی دایی که دست بردار دروازه‌بانان نبود در تمرین دیگری ۱۰ توپ را پشت نقطه پنالتی قرار داد و به دروزاه‌بان‌ها شوت‌زنی کرد. نکته جالب اینجا بود که بیشتر ضربات دایی به زیبایی درون دروازه قرار گرفت. سرمربی پرسپولیس که حسابی گرم شده بود کاپشن خود را از تن در آورده بود و با جدیت و همان استیل خاص دوران جوانی‌اش پنالتی می‌زد تا خاطرات گذشته را برای حضار زنده کند.

* امید عالیشاه که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد. همچنین رضا حقیقی هم بدون هیچ مشکلی در تمرینات حضور داشت.

* امروز ۳۰ هوادار تمرین بعد از ظهر را از نزدیک تماشا کردند.

* در آیتم‌ بعدی، بازیکنان پرسپولیس در ۳ گروه به تنیس فوتبال مشغول شدند که علی دایی در یکی از این گروه‌ها کنار بازیکنان پرسپولیس به بازی پرداخت. طبق معمول کری‌خوانی و شوخی و خنده در این قسمت حرف اول را می‌زد.

* محمد حسن نامی عضو هیئت مدیره باشگاه و سعید شیرینی سرپرست تیم در تمرین امروز حضور یافتند.

*علی دایی در بازی سپک‌تاکرا شرکت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *