شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

صدور مجوز هشت آلبوم عاشورایی

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 329023
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهشت آلبوم صوتی با موضوع محرم را صادرکرد.
به گزارش جهان به نقل از  تسنیم، براساس اعلام واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز انتشار برای هشت آلبوم عاشورایی صادر شده است که نام این آلبوم‌ها و قطعاتشان به قرار زیر است؛

آلبوم صوتی"چوب جفا"به خوانندگی وآهنگسازی محمد علی فرج الهی و تنظیم ازعلیرضا میر عیسی‌خانی با قطعاتی چون امشب زنم توسل، خواهم که برخیزم، حدیث باب عشق، قلندرمسلک، شب جمعه، گرد حرم و اسم آسمونی.

آلبوم صوتی "عصرروزدهم"خوانندگی مهدی عبدلی و مصطفی صابر خراسانی و آهنگسازی مهدی عبدلی وسعید عظیمی و اشعاری از آسیه رضایی، مهدی عبدلی، مرتضی امیری اسفندقه در ۷ قطعه، قطعاتی چون بهوونه، آبروی آب، قهرمان غم، دیدار، سقا، حیدرترین.

آلبوم صوتی "غزل عاشورا" به خوانندگی محمد حشمتی با آهنگسازی فریدون خوشنود و تنظیم بهنام صبوحی و فریدون خوشنود با اشعاری ازاندیشه فولادوند، آیت ..کمیانی، بهرام سیاره، حضرت امام حسین (ع)، موحدیان و برگرفته ازمرثیه‌های عاشورایی در۸ قطعه، قطعاتی چون سقای کربلا، غزل عاشورا، زینب زینب، مگذاربگریم، شهزاده اکبر،کربلا و باب الحوائج.

آلبوم صوتی"سالارعشق" به خوانندگی احمد جعفریان (شهاب ) و آهنگسازی صادق نورانی و مجید رضا زاده با تنظیمی ازمجید رضازاده، صادق نورانی و شایان نائب با اشعاری از ایرج قنبری عبدالجبارکاکائی و طهمورث پورشیر محمد در ۸ قطعه قطعاتی چون سید مولا، زائرکربلا، آلبوم" آقا نیا "به خوانندگی محسن کیان و آهنگسازی پارسا احتشامی، حامد حسینی و اشعاری ازعلیرضا قزوه و محمد سرابی.

آلبوم صوتی "اهل بیتم" به خوانندگی سرخوش عبدلی، ایوب حسنی و منوچهر محمد نژادبا تنظیمی از امین فقیر با قطعاتی چون شهادت حضرت ابوالفضل، قره با غل زینب و علی اکبر.

آلبوم صوتی "نیاز" به خوانندگی امیرحسین کنعانی با آهنگسازی سینا کلوت امیر حسین کنعانی و تنظیمی از فراز خنافری با اشعاری از شادن علیزاده، احمد نوربین، سعید عبدالهی جات و سمیرا قاسمی در۱۰ قطعه، قطعاتی چون سراب، نیاز، ترس و حس دلتنگی، آلبوم صوتی "عرش فرشیان "به خوانندگی علی فانی با آهنگسازی اکبرناظم، محمود کریمی، منصورارضی، ناصرجم و محمد حسین سکوت وتنظیمی از مسعود بقائی، محمد حسین سکوت و مهدی شکارچی با اشعاری ازمجتبی روشن روان، سعید مقدس، عیسی ثاقب، صادق بسط و مسعود اصلانی در۱۰قطعه، قطعاتی چون ترادارم چه غم دارم،گلهای من و بیاتا جوانم را صادرکرد.

امتیاز آلبوم چو ب‌جفا و عصر روز دهم برای شرکت نیلا فرهنگ، آلبوم غزل عاشورا برای شرکت پنج برگ هنر و آلبوم سالارعشق برای شرکت گیتی گویش آلبوم اهل بیتم برای شرکت بالابان، آلبوم عرش فرشیان برای شرکت هومان هنر صادرشده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *