دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

معرفی داوران ۳ بخش جشنواره جام‌جم

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 328934
اعضای هیئت داوران بخش‌های مستند، بین الملل و فیلم‌های تلویزیونی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی شدند.
 به گزارش جهان، مهدی فرجی؛ دبیر جشنواره طی نشست های مجزا داوران ۳ بخش فیلم های تلویزیونی، مستند و بین الملل را معرفی و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.

بر اساس این خبر تاجبخش فنائیان، علی اصغر داوود آبادی، اکبر نبوی، پرویز شیخ طادی، حسین یاری، محمد کاسبی و مسعود نقاش زاده داوری بخش فیلم های تلویزیونی را برعهده دارند و محمدرضا معصوم زادگان دبیر این بخش است.

همچنین سعید مقیسه، سهیل کریمی، احسان محمد حسنی، سعید قطبی زاده، کامبیزرضا اخوان صفا، فرشاد فرشته حکمت و محمدرضا اصلانی کار داوری آثار بخش مستند جشنواره را انجام می دهند و دبیری این بخش به عهده دکتر رضا پورحسین است.

داوری آثار بخش بین الملل جشنواره هم بر عهده مرتضی شمسی، چنگیز حسنی، مسعود ترقی جاه، محمد حسین تمجیدی، محمد داوودی، ریاض شاهین از فلسطین، ناصر اخضر از لبنان و آیدا شلافر از سوئیس است و غلامعلی رمضانی دبیری این بخش را برعهده دارد.

سومین جشنواره تلویزیونی جام جم توسط معاونت سیما در ۶ بخش مجموعه های تلویزیونی، مستند، فیلم های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی و بین الملل برگزار می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *