يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جولان کلاهبرداران پیامکی با شماره‌های رند

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 328051
اخیرا مشاهده شده است که برخی از افراد با ارسال اسم ام اس هایی از خطوط مختلف تلفن همراه با شماره های رند سعی در دریافت اطلاعات و اخبار از مردم می کنند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، اخیرا مشاهده شده است که برخی افراد با ارسال اس ام اس هایی از خطوط مختلف تلفن همراه با شماره های رند سعی در دریافت اطلاعات و اخبار از مردم دارند.

به طور مثال اخیرا یک خط ایرانسل با شماره ۳۰۰۰...۰۹۳۰. متنی به تعدادی از مشترکان تلفن همراه در تهران و سایر نقاط کشور و بیان اینکه ما از مخابرات هستیم و شما برنده جایزه شده اید خواستار دریافت اطلاعاتی مانند مشخصات شناسنامه ای ، کد پستی و آدرس منزل و.. شده است.

طی مدت اخیر اقداماتی از این دست از طریق ارسال پیامک و فضای مجازی که با هدف تخلیه اطلاعات صورت می گیرد ،به شدت افزایش یافته است.

پیش از این هم برخی سودجویان با ارسال پیامک‌هایی به مشترکان ایرانسل با عناوین برنده شدن جوایز شامل لوازم خانگی و... خواستار ارسال مشخصات مشترکان شده و سپس با اعلام شماره دیگر خواستار ارسال شارژ به مبالغ مختلف برای دریافت هدیه شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *