دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

صداوسیما در مذاکرات ژنو چه کرد؟

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب: 327403
صداوسیمای ایران می‌گوید، از زمان آغاز مذاکرات ژنو تاکنون ده‌ها ساعت از زمان برنامه‌های خود را به انتشار خبرهای مذاکرات هسته‌ای اختصاص داده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، روابط عمومی سازمان صداوسیما در گزارشی عملکرد این رسانه را در جریان مذاکرات ژنو تشریح کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: تیم‌های ویژه خبری صدا و سیما از زمان آغاز مذاکرات، کار پوشش تصویری و خبری این رویداد بزرگ خبری را به عهده گرفتند و مخاطبان این رسانه را از چند و چون گفت‌وگو‌ها مطلع کردند.

بخش‌های اصلی خبر در شبکه‌های سراسری و شبکه خبر هم‌چنین شبکه‌های مختلف رادیویی، باکس ویژه‌ای را به این امر اختصاص دادند و در گفت‌وگو با کارشناسان سیاسی و مسؤولان سیاست خارجی کشور، در ارتباطات تلفنی یا حضور میهمان در استودیو، به تبیین مرحله به مرحله مذاکرات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران، واحد مرکزی خبر و شبکه خبر در طول مذاکرات هسته‌ای در این دوره و در دوره های قبل، با اعزام تیم‌های خبری به ژنو تلاش کردند از جریان اصلی اطلاعات در این رویداد عقب نمانند.

این پوشش خبری و اطلاع رسانی درباره مذاکرات ژنو، با پخش زنده مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهوری از چند شبکه رادیویی و تلویزیونی ادامه یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همش هم به به و چه چه های الکی بوده است.. کاش واقعیت را به مردم می گفتند