دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
جلسه توجیهی جام جهانی ۲۰۱۴ بعد از مراسم قرعه‌کشی برگزار می‌شود

برنامه سفر نبی و کی‌روش به برزیل

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 326922
مهدی محمدنبی و کارلوس کی‌روش در سفر به به برزیل از کمپ تمرینی سائوپائولو بازدید می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مهدی محمدنبی و کارلوس کی‌روش در سفر به به برزیل برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ از کمپ تمرینی سائوپائولو که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است بازدید خواهند کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشورمان اول دسامبر(۱۰ آذر ماه) به برزیل سفر خواهند کرد و ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) نیز در مراسم قرعه‌کشی شرکت می‌کنند. کی‌روش و نبی قرار است در این سفر ابتدا از کمپ تمرینی سائوپائولو بازدید کنند تا از شرایط آن با خبر شوند. تیم ملی قرار است سومین و آخرین اردوی تمرینی خود پیش از جام جهانی را در این کمپ برگزار کند.

همچنین با هماهنگی‌هایی که بین فدراسیون فوتبال و سفارت ایران در برزیل صورت گرفته کی‌روش و نبی ملاقات‌هایی با مقامات محلی سائوپائولو برای همکاری‌های هرچه بیشتر بین تیم ملی و مقامات سائوپائولو خواهند داشت و پس این این بازدید و ملاقات‌ها روز ۶ دسامبر در محل قرعه‌کشی حاضر خواهند شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان به همراه کی‌روش نماینده ایران در مراسم قرعه‌کشی خواهند بود و در بخش پایانی سفر نیز قرار است در جلسه توجیهی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شرکت کنند.

نبی و کی‌روش ۱۶ یا ۱۷ آذرماه به تهران باز می‌گردند تا برنامه‌های تیم ملی برای برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی هماهنگ کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *