چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

کوثری: شروط فرانسه خریداری ندارد

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 326172
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه اظهار داشت: به خاطر اینکه فرانسه و صهیونیست ها دستشان در یک کاسه است، آنها به دنبال پیچیده تر کردن موضوع هستند؛ اما شروط فرانسه خریداری ندارد.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دانا در خصوص۴ شرط فرانسه برای توافق هسته ای با ایران اظهار داشت: هرکس از راه می رسد حرفی می زند و می‌گوید ما هم شروط خاص خود را داریم.

وی خاطرنشان کرد: شروط فرانسه خریداری ندارد و آنها دلشان را به این شروط خوش کرده اند؛ اما کسی این شروط را قبول نمی کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: ایران تحت هیچ شرایطی این شروط را قبول نمی کند و فرانسه کسی نیست که بخواهد برای ایران شرط تعیین کند.

کوثری یادآور شد: فرانسه و صهیونیست ها دستشان در یک کاسه است، آنها به دنبال پیچیده تر کردن موضوع هستند ولی ما به خواسته آنها اهمیتی نمی دهیم؛ یعنی طرف ما حتی آمریکا هم نیست بلکه ۵+۱ است.

وی افزود: در نهایت اگر بازهم فرانسه سنگ اندازی کند این مذاکرات تکرار می شود اما این تکرار مذاکرات ما را از مسیر خواسته های هسته ای مان بیرون نمی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یادآور شد: سیاست های ایران در مسیر هسته ای بسیار مشخص و چهارچوب خاص خود را دارد که با فشارها و شروط جدید یا غیر متعارف از این چهارچوب ها خارج نمی شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *