چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
طی حکمی از سوی رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی؛

علیرضا رضایی نایب‌رئیس فدراسیون‌کشتی شد

بنی‌تمیم دبیر فدراسیون شد
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 325844
رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی عليرضا رضايی را به عنوان نايب رئيس و سخنگوی این فدراسيون منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، طي حكمي از سوي سرپرست فدراسيون كشتي، عليرضا رضايي دارنده مدال نقره المپيك ۲۰۰۴ آتن و برنز جهان و مربي تيم‌ ملی کشتی به عنوان نايب رئيس و سخنگوی فدراسيون كشتي منصوب شد.

در حکم رضایی آمده است: "نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت نائب رئیس و سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوري اسلامي ايران منصوب می‌شوید".

همچنین طي حكمی از سوی رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي، حميد بني تميم از ملي پوشان سابق كشتي فرنگي و دارنده مدال‌هاي قهرماني آسيا و دانشجويان جهان و معاون توسعه منابع انساني اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان و داراي مدرك دكتراي تربيت بدني، به عنوان دبير فدراسيون كشتي منصوب شد.

در حکم بنی تمیم آمده است: "نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های ورزش قهرمانی، تحصيلات علمي، تجربيات اجرايي و مديريتي در ورزش، به موجب این حکم به سمت دبیر فدراسیون کشتی جمهوري اسلامي ايران منصوب می‌شوید. انتظار دارد با جدیت نسبت به پیگیری مسئوليتهاي مديريتي خود در اين سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه كوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملي كشور، موفق باشید".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *