يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

ریاست جبهه پیروان رسماً به ناطق ‌نوری پیشنهاد شد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 325719
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار از پیشنهاد اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان به ناطق نوری برای ریاست بر جبهه پیروان خبر داد و گفت که وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.
به گزارش جهان، همت بیگ‌مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به ناطق پیشنهاد ریاست این جبهه را داده‌اند، گفت: پس از درگذشت مرحوم عسگراولادی اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان و بعضی از شخصیت‌های سیاسی که نمی‌توان نام آن‌ها را اعلام کرد، به ناطق نوری رسماً پیشنهاد ریاست جبهه پیروان را دادند اما وی این دعوت را رد کرد.

وی گفت: ناطق نوری به دلیل حضور در دفتر مقام معظم رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت شورای مرکزی جبهه پیروان را نپذیرفت اما به نظرم اگر این دعوت همچنان ادامه یابد، ناطق به خاطر انسجام تشکل‌های اصولگرا ریاست جبهه پیروان را خواهد پذیرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: امیدوارم وی پیشنهاد شورای مرکزی جبهه پیروان را بپذیرد چرا که ناطق نوری نشان داده به دنبال وحدت و همدلی نیروهای انقلاب است.

بیگ مرادی در ادامه با بیان اینکه جمعیت انسجام اسلامی نیز درخواست مجوز خود را به کمیسیون ماده ده احزاب ارسال کرده است، گفت: تا آن‌جایی که در جریانم مجوز این تشکل سیاسی اصولگرا به زودی صادر خواهد شد.

وی افزود: جمعیت انسجام اسلامی تشکلی اصولگراست و فعلا زیر مجموعه جبهه حامیان ولایت به دبیر کلی مشکینی است اما پس از صدور مجوز به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ديگر در آن جبهه را بايد بست كه رييسش ناطق نوري بخواهد بشه !!
... كسيكه دو نقش بازي مي كند هم مي خواهد از نردبان اصولگراها بالا برود هم از نردبان اصلاح طلبها
ما راستيهاي آدمهاي دو رو نمي خواهيم چونكه ما راستي هستيم كساني هم كه در گروه ما بايد باشند بايد آدم رو راست و شجاعي باشند!