شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

خبر خوش آموزش‌و پرورش برای بیمه‌فرهنگیان

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 325514
مشاور برنامه ریزی و هماهنگی وزارت آموزش و پرورش از حل مشکلات بیمه ای فرهنگیان برای پرداخت هزینه های درمان و دارو خبر داد و گفت: آموزش و پرورش در حال رایزنی با شرکتهای بیمه ای برای پرداخت هزینه های بیمه تکمیلی درمان و داروی فرهنگیان است.
به گزارش جهان، سیدمحمد بطحایی در گفتگو با مهر گفت: معلم وقتی دچار یک بیماری می شود نبایدهیچ دغدغه ای در بحث درمان داشته باشد. توقع آنها برای پرداخت هزینه های درمان و دارو کاملاً منطقی است. به همین دلیل آموزش و پرورش به شدت دنبال حل مشکلات بیمه ای فرهنگیان است و به همین دلیل رایزنی های مختلف برای حل این مشکل در حال انجام است.

وی درباره اینکه آیا بیمه مورد نظر آموزش و پرورش متفاوت از بیمه طلایی فرهنگیان است، افزود: مهم نام بیمه ها و تنوع آنها نیست. بلکه هدف ما آن است که از این به بعد هیچ معلمی دغدغه مشکلات پرداخت دارو و درمان نداشته باشد و پس از طی مراحل درمان، کما فی السابق بتواند در آموزش و پرورش خدمت کند.

به گفته بطحایی، با اقدامات مناسب آموزش و پرورش و کمک دولت تا قبل از پایان سال جاری خبرهای خوشی برای فرهنگیان در حوزه بیمه تکمیلی داریم.

مشاور برنامه ریزی و هماهنگی آموزش و پرورش درباره تعامل با شرکتهای بیمه گر نیز توضیح داد: رایزنی های مختلف با شرکتهای بیمه ای در حال انجام است و با هر کدام از این شرکتها به نتیجه برسیم، اقدامات لازم را برای پرداخت هزینه های تکمیلی دارو و درمان فرهنگیان انجام خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
قبلا انجام شده مدت کوتاهی از طریق بیمه طلایی فرهنگیان ... با بیمه ایران برای بازنشستگان محترم فرهنگی هم انجام شود