يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پرسپولیسی‌ها به دنبال شکار رضا نوروزی

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 325294
رضا نوروزی هم گفته دوست دارد به پرسپولیس برود و شاید اگر رویانیان و همکارانش نسبت به سه باشگاه دیگر سریعتر اقدام کنند این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت گل، چند باشگاه از جمله پرسپولیس، سپاهان اصفهان، گسترش فولاد تبریز و مس کرمان طی نامه نگاری با باشگاه نفت تهران، خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شدند اما هنوز مذاکره رسمی صورت نگرفته است.

این خبری است که مسوولان باشگاه نفت تائیدش کرده اند اما قرار است امروز باشگاه پرسپولیس برای جذب آقای گل سابق لیگ برتر درخواست رسمی بدهند و با نفتی ها مکاتبه کنند.

از طرفی خود رضا نوروزی هم گفته دوست دارد به پرسپولیس برود و شاید اگر رویانیان و همکارانش نسبت به سه باشگاه دیگر سریعتر اقدام کنند این مهاجم گلزن را به خدمت بگیرد.

البته هنوز موضع باشگاه نفت نسبت به نوروزی و رضایتنامه او چندان صریح و مشخص نیست.هر چند مسوولان باشگاه نفت به نوروزی گفته اند صلاح او را اولویت قرار می دهند اما مشخص نیست که حاضر شوند با پرسپولیس همکاری کنند.

آنها در مقطع پیش فصل هم در مورد یعقوب کریمی نتوانستند با پرسپولیس همکاری کنند و رضایتنامه این بازیکن را برای سپاهان صادر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *