دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نتانیاهو:توافق غرب و ایران از بد هم بدتراست

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 325272
نسخت وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهای تکراری خود درباره کشورمان خواستار حفظ فشارها و تحریم‌ها علیه ایران شد و توافق هسته‌ای را از بد هم بدتر دانست.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه صهونیستی تایمز اسرائیل نوشت: بنیامین نتانیاهو روز گذشته با طرح ادعاهای تکراری خود علیه کشورمان مدعی شد پیشنهاد هسته‌ای غرب به ایران نه تنها برنامه هسته‌ای این کشور را به سمت تولید سلاح هسته ای متوقف نمی‌کند بلکه از سوی دیگر تحریم ها نیز تعدیل می شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد اسرائیل گزینه دیپلماسی را ترجیح می دهد اما باید یک راهکار دیپلماتیک باشد که توان نظامی هسته ای را از ایران خلع کند.

وی افزود: پیشنهادی که اکنون روی میز است و از جزییات آن باخبر شده ایم از بد هم بد تر است. این توافق توان نظامی هسته ای ایران را حفظ می کند و تحریم ها را نیز تا حد زیادی برطرف می کند. وی ادامه داد این توافق به ایران هسته ای مشروعیت می دهد و این بر خلاف منافع جامعه بین الملل است.

خاطرنشان می شود مذاکرات هفته گذشته ایران و گروه ۱+۵ در ژنو که در سطح وزاری ۶ کشور برگزار شد تا آستانه دستیابی به یک توافق هسته ای پیش رفت. قرار است برای رفع مسائل باقی مانده هفته آینده(۲۹ و ۳۰ آبان) نشست دیگری در ژنو برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *