سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

شریعتمداری: رزمی‌کار بودم

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 325113
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با مریم هاشمی قهرمان وزن ۶۵- کیلوگرم ساندای جهان دیدار کرد و از وی تقدیر به عمل آورد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم هاشمی قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان یک روز پس از ملاقاتش با رهبر معظم انقلاب و تقدیم مدالش به ایشان به وزارت ورزش و جوانان آمد و مورد تجلیل سرپرست این وزاتخانه قرار گرفت.

محمد شریعتمداری در این دیدار ابراز امیدواری کرد قهرمان ووشوی جهان که دانشجوی رشته تربیت بدنی است به قله‌های علمی هم دست پیدا کند. او گفت: قهرمانی شما نه تنها یک افتخار برای شما است بلکه یک انگیزه برای بانوان کشور است. باوجود تلاش‌هایی که شده هنوز متاسفانه در ورزش بانوان به جایگاهی که شایسته است نرسیده‌ایم و حضور شما ثابت می‌کند که زن ایرانی با حفظ اصول و ارزش‌ها می‌تواند به اوج افتخارات ورزشی دست پیدا کند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر در کشور توسعه ورزشی شکل گیرد به دکترین جمهوری اسلامی عمل شده است، گفت: تدبیر در توسعه ورزش به ایجاد نشاط و امید در سطح جامعه می‌انجامد و یکی از نیازهای توسعه در همه حوزه ها ایجاد امید است.

شریعتمداری در این دیدار توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به افتخارآفرینی مریم هاشمی با حجاب اسلامی اشاره کرد و افزود: افتخار می‌کنیم زن مسلمان با چادر چنان در عرصه بین المللی می‌درخشد که نگاه‌ها را معطوف ارزش‌ها و اهمیت اسلامی و ایرانی می‌کند، این جلسه را ترتیب دادم تا از تلاش و همت شما تشکر کنم و نگاه مثبت و مخصوص نظام و دولت جمهوری اسلامی به ورزش به خصوص ورزش بانوان را ابلاغ کنم. البته بنده دریک مدت کوتاه در این سنگر به ورزش کشور خدمت می‌کنم و امیدوارم روز یکشنبه گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان (گودرزی) با رای بالا وزیر شود.

او در پایان با بیان این که خودم یک رزمی کار بودم و با خصوصیات این ورزش آشنا هستم گفت: ورزش رزمی امکانات محدودی می‌خواهد و بیشتر اتکایش روی توانمندی خود شخص است. زنان و دختران ما مادران آینده هستند و باید به خودباوری برسند و ورزش رزمی در این زمینه کمک زیادی به آنان خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *