سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

وصیت نامه شهدا به دفتر چهاردهم رسید

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 324830
چهاردهمین کتاب گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با عنوان «امام زمان(عج)» که مجموعه گفتارهای شهدا در مورد «امام زمان (عج)» است توسط نشر شاهد منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مجموعه گفتارهای شهدا در مورد «امام زمان (عج)» عنوان چهاردهمین کتاب گزیده موضوعی وصیت‌نامه شهدا را به خود اختصاص داده که در آن به مباحثی از جمله قرن بیداری، وعده الهی، در مسیر موعود، یاران حضرت مهدی(عج)، گلبرگ‌های سرخ انتظار و متن وصایای شهدا با موضوع «امام زمان «عج» پرداخته شده است.

رضا شابهاری نویسنده این کتاب نفیس در پیشگفتار با اشاره به بازخوانی ۵۵ هزار وصیت نامه شهید آورده است: این اثر برگرفته از طرح پژوهشی «بررسی وصایای شهدا از نظر مفاهیم مربوط به امام عصر (عج)» در دفتر پژوهش های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که توسط شهدا به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یک جا گردآوری شده است که این شیوه به محققین دیگر فرصت می دهد تا بدون محدودیت و ذهنیت نگارنده، خود به طبقه بندی گسترده تری دست یابد.

گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا با موضوع «امام زمان (عج)» به کوشش رضا شابهاری، توسط انتشارات شاهد، در ۴۰۰ صفحه به شمارگان ۳۰۰۰ جلد منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *