چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

جنوب‌شهری‌ها میزبان دو عضو شورای شهر

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 324708
مدیریت شهری و شهروندان جنوب شرق تهران میزبان اقبال شاکری و ابوالفضل قناعتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی اکبر انجمنی و شهروندان جنوب شرق تهران میزبان اقبال شاکری و ابوالفضل قناعتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) شدند.

مدیر شهری جنوب شرق تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: بنده از زمان حضور در منطقه بازدید مستمر میدانی از سطح محلات محدوده و بررسی و رسیدگی به مسایل مربوط به محلات را در نشست‌های مشترک با اعضای شورایاری محلات در اولویت کاری خود قرار داده‌ام.

علی‌اکبر انجمنی یادآور شد: وظیفه ما به‌عنوان یک خدمت‌گزار، خدمت به شهروندان است و از این مساله دریغ نخواهیم کرد. البته شهرداری با مشارکت و همکاری دیگر دستگاه‌های اداری و اجرایی می‌تواند در حل مشکلات شهروندان موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش شورایاران در شناسایی و حل مسایل و مشکلات محلات عنوان کرد: شهردار زمانی می‌تواند یک مدیر پاسخگو باشد که شهروندان نیز احساس مسئولیت کرده و او را همراهی کنند و این امر با مشارکت شورایاران در ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در امور شهری میسر می‌شود.

تاکید بر تحقق عدالت شهری و از بین بردن بی‌عدالتی بین مناطق

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه هدف ما تحقق عدالت شهری و از بین بردن بی‌عدالتی بین مناطق است، گفت: نظام ما یک نظام مردمی است و در صددیم تا فاصله مناطق جنوب شهر را با مناطق برخوردار کم کنیم.

اقبال شاکری در ادامه با اشاره به اینکه شورایاران پتانسیل‌های خوبی برای شناسایی مسایل و مشکلات محلات هستند، یادآور شد: تمام کارها نباید بر دوش شهرداری باشد، برخی از کارها مربوط به سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر است که کمبودهای این ارگان‌ها را شهرداری جبران می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم فعال در جنوب شرق تهران، تیم خوبی است که قادر به حل مشکلات است، افزود: ما نیز پیگیر امور مربوط به مردم و شهرک شهید بروجردی هستیم و با اولویت‌بندی مسایل و جهش در ردیف بودجه جنوب شرق تهران سعی می‌کنیم تا مسایل مربوطه رفع شود.

تقدیر از سوابق درخشان علی‌اکبر انجمنی

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز ضمن تقدیر از سوابق درخشان مدیر شهری جنوب شرق تهران در عرصه خدمت به مردم گفت: ساکنان شهرک شهید بروجردی از رزمندگان و ایثارگران هستند و همه ما باید در جهت ارائه خدمات مطلوب و تامین آسایش این عزیزان کمک و یاری کنیم تا مشکل این محله و تمام محلات مناطق جنوبی تهران مرتفع شود.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موسوی امام جماعت مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) و شهروندان ساکن درمحله شهید بروجردی نیز در این نشست به بیان برخی مسایل و نیازهای محله پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *