يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۵

عکس‌نماینده‌مجلس‌ترکیه ازحجاب‌زنان‌ایرانی

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 324398
یک نماینده مجلس ترکیه از حزب لاییک جمهوریخواه خلق (CHP) در اعتراض به سیاست های دولت اسلامگرای رجب طیب اردوغان با یک پلاکارد در جلسه مجلس حاضر شد.
به گزارش جهان، عصر ایران به نقل از سی.ان.ان ترک نوشت: در این پلاکارد با مقایسه حجاب زنان ایران در سال ۱۹۶۰ و سال ۲۰۱۳ دو تصویر متفاوت از ایران دوران شاه و زمان حاضر را به نمایش گذاشته و در زیر آن نوشته است: ترکیه ایران نخواهد شد.

به تازگی ورود اولین نمایندگان محجبه به پارلمان ترکیه پس از ۱۴ سال، نگرانی محافل لائیک در این کشور را به دنبال داشته است. طبق آمار رسمی دولت ترکیه، بیش از ۶۰ درصد زنان ترکیه حجاب اسلامی دارند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000324/nf00324398-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000324/nf00324398-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000324/nf00324398-3.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
به کوری شما لائیک های مزدور و وابسته به صهیونیسم جهانی زنان و دختران ایران الگویی دارند که شما و اربابانتان نه تنها در گذشته بلکه در آینده هم نخواهید داشت و آن الگو اهل بیت (ه) هستند.
حالا چرا اینقدر عصبانی هستی؟
Iran, Islamic Republic of
لیاقت میخواهد که اونها ندارند.
لائیک
تو رو خدا تصویر پائین رو دیدین؟بویی از پیشرفت و مدرنیسم نبرده؟از این تیپ افراد از گروههای پایین جامعه از نظر اقتصادی و فرهنگی هستن.
مهدی
فقط میتونم دعا کنم خدا هدایتت کنه