جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس:

"محاکمه سران فتنه یک ضرورت است"

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 322897
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس محاکمه سران فتنه را یک ضرورت دانست و از قوه قضائیه مصرانه درخواست کرد هر چه زودتر بر طبق موازین شرعی و انقلابی به پرونده سران فتنه سال ۸۸ رسیدگی کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس که در حمایت از موضع‌گیری رئیس دستگاه قضا در پاسخ به جریان‌سازی رسانه‌های زنجیره‌ای صادر شده، آمده است: فتنه 88 و وقایع تلخ آن روزهای کشور اگر چه ابعادی گسترده‌تر از فتنه‌های سه دهه اخیر داشت و تمام دشمنان ریز و درشت اسلام و انقلاب از داخل و خارج کشور در آن حضور مستقیم و بی‌پرده داشتند اما از این قاعده مستثنا نبود.
 
این بیانیه می‌افزاید: سران داخلی فتنه با مدیریت بیرونی و بی‌پرده مثلث آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس در حالی به صحنه آمده بودند که در آغاز پرچم اسلام، امام و انقلاب را در دست داشتند، اما «علی زمان» بلافاصله «نیزه‌داران معاویه» را شناخت، همان‌ها بودند که در «بدر» با قرآن و رسول خدا (ص) جنگیده بودند و اکنون در «صفین» زیر پاره‌های قرآن سنگر گرفته و با شمشیر قرآن آویخته به قرآن ناطق تاخته بودند، فضا، اما مه‌آلود و غبارگرفته بود و همگان را چراغ مه‌شکن و نگاه غبار شکاف نبود.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اما جرم سران فتنه به قدری سنگین و خیانت‌بار است که موجب طمع شدید استکبار قرار گرفتند و به خیال آنکه می‌توانند ایران را چنان ناآرام و آشوب‌زده کنند که اهداف پلیدشان را در براندازی کشور تحقق بخشند بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها و خیانت‌ها را در حق ملت ایران به وجود آوردند و در این میان فشارها و آشفتگی‌های کشور نخبه‌ترین دانشمندان و فرزندان ملت را به دست تروریست‌های جانی استکبار سپردند و یک امت را از خدمات آنان محروم و فرزندان‌شان را یتیم و همسران‌شان را تنها و بی‌همدم رها کردند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: نگرانی عمیق و به طور رسمی اعلام شده مقامات آمریکایی و رژیم غاصب صهیونیستی از محاکمه سران فتنه نه به خاطر ادامه حیات سیاسی آنان، بلکه وحشت از افشای برخی روابط پنهان مانده سران فتنه با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و برملا شدن چرخه ارتباطی و زد و بندها و بده بستان‌های آنان با افراد و حلقه‌هایی است که تاکنون برملا نشده و هنوز به حیات انگلی خود ادامه می‌دهند.
 
این بیانیه می افزاید: این حق مردم است که از مسئولان بخواهند افرادی را که به خاطر تمام خیانت‌ها، اتهام‌زنی‌ها، آشوب‌طلبی‌ها، تحریک احساسات مردم، آتش زدن بانک‌ها و مغازه‌های مردم، آتش زدن اتوبوس و مساجد، کشته و شهید کردن عده‌ای جوان بی‌گناه و فریب خورده و مقابله‌کنندگان با آشوب و هرج و مرج، خسارات میلیاردی و متوقف کردن رشد سریع و جهش‌گونه اقتصادی سیاسی و علمی کشور در چهار سال گذشته مورد محاکمه و مجازات درخور قرار گیرند نه آنکه در ویلاها و گردشگری‌های کشور گذران عمر کنند و خود را طلب‌کار ملت نیز بدانند.
 
در ادامه این بیانیه افزوده شده است: آنها باید پاسخگوی مادران و پدران داغداری باشند که برای هوس چهار سال ریاست و مقام‌پرستی، جوانان‌شان را با ادعای دروغ از آنها گرفتند و این خواست حداقلی تمام مردم است.
 
دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس در پایان بیانیه خود با تقدیر و تشکر و اعلام حمایت قاطع و کامل خود از مواضع به موقع، صریح، قاطع و انقلابی رئیس دستگاه قضا در پاسخ به جریان‌سازی رسانه‌های زنجیره‌ای در روزهای اخیر، مصرانه خواسته‌اند که هر چه زودتر بر طبق موازین شرعی و انقلابی به پرونده سران فتنه سال 88 رسیدگی شود و همچنین تصریح کرده‌اند: در این راستا از تمام اقدامات انقلابی قوه قضائیه حمایت کامل خود را به عمل می‌آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ملت سالهاست که خواستار محاکمه سران فتنه هستند ولی گوش قوه قضائیه در این خواست امت حزب ا... گرفته شده و شنوایی خود را از دست داده است ولی هر جا که برایش صرف کند گوش قوه قضائیه از همه قوی تر است.
"محاکمه سران فتنه یک ضرورت است" والبته همين آقايان و وزراي امروز كه ديروز و امروز زير لواي هاشمي هستند