پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۳۰
۹۴

نمایش'صداقت آمریکایی'درمشهد/ فشاربرای جمع‌آوری+تصاویر

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 322730
در آستانه ۱۳ آبان، تابلوهای صداقت آمریکایی از سوی ستاد مردمی «رمی جمرات» نصب و اکران شده است.
نمایش
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ستاد مردمی «رمی جمرات» با توجه به تحولات منطقه، بیداری بزرگ مسلمانان و نقش تاریخ ساز ملت مقتدر ایران اسلامی و انقلاب اسلامی به عنوان الگو و نماد حقیقت جویی و مبارزه با ظلم و کفر، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی استکبار ستیزی اقدام به نصب و اکران طرح‌های گرافیکی با مفاهیم ضد آمریکایی به عنوان محور شیطانی ظلم و کفر در جهان در بیش از ۵۰ نقطه از سطح شهر مشهد کرده است.

محوریت انتقال پیام در این طرح واره‌های هنری که در بیلبوردها و رولاپ‌های شهری به نمایش گذاشته شده، تبیین هنری بی صداقتی دولتمردان فریبکار و خائن آمریکایی و صهیونیستی است که از جمله اینها طرح‌های «صداقت آمریکایی» است که بعد از تهران در مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

ستاد مردمی «رمی جمرات» با هدف اعلام روشنگری و تبیین مواضع ضد استکباری مردمی تشکل‌ها، مجموعه‌ها و نیروهای مردمی انقلابی در خراسان رضوی تشکیل شده است که برنامه‌های اجرایی این ستاد در آینده متعاقبا به اطلاع می‌رسد.

جمع‌آوری بیلبوردهای صداقت آمریکایی در مشهد مقدس!

اما پس از نصب این پوسترها، مجتبی مختاری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: امروز متوجه جمع‌آوری یکی از آنها از میدان آزادی مشهد شدیم.

مسئول ستاد مردمی «رمی جمرات» با اشاره به اینکه هنوز مسئول جمع‌آوری این بیلبورد مشخص نشده است، گفت: ما مسئله را پیگیری کرده و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

مختاری تصریح کرد: تاکنون برخی از فعالان و نمایندگان شورای شهر به این امر واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده‌اند.

نصب تابلوهای صداقت آمریکایی در سطح شهر

نصب تابلوهای صداقت آمریکایی در سطح شهر

http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/9-8-1392/IMAGE635188205736676144.jpg

http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/9-8-1392/IMAGE635188205731528135.jpg

نصب تابلوهای صداقت آمریکایی در سطح شهر

http://nasimonline.ir/Images/News/Larg_Pic/9-8-1392/IMAGE635188205850088343.jpg

http://sobhtoos.ir/images/gallery/1392/aban2/sedaghat-amrikai/MIM_8182-copy.jpg
نصب تابلوهای صداقت آمریکایی در سطح شهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روشنگری کمترین کاریه که هر ایرانی می تونه بکنه واگر کسی جلوی روشنگری رو بگیره اگر خیانت نباشه جفا هست
United Kingdom
این با هدف روشنگری نیست. برخی نمی خواهند مشکلات مردم حل شود
مشکلات این مردم با خودباوری و تلاش حل می شود نه با رابطه با آمریکا. مگر در زمان شاه مشکل این کشور با رابطه با آمریکا حل شد؟
یاسین
به قول دکترحسن‌عباسی:
این همه کشورهای اروپایی که با امریکا رابطه دارند مگه مشکل اقتصادی ندارند؟
دیگر کشورهای جهان که با امریکا رابطه دارند مگه مشکل اقتصادی ندارند؟
خود امریکا که با خودش رابطه داره! مگه بحران اقتصادی نداره؟
دوست عزیز،

ماهیت آمریکا برای تمام ایرانی ها مشخص است و نیازی به نصب این تابلوها نیست.....
وحید
درسته برای من و شما مشخصه.ولی عده ای دلباخته به غرب وآمریکا در تلاشند عزت و استقلال این ملت رو که نتیجه رنج ها و مشقات و خون شهداست با یک تماس بی ارزش به فنا بدهند.
سرور
پس چرا دولتی ها جلوی آن را می گیرند.مگر همین ها نمی گفتند دانستن حق همه مردم است.
این پوستر شمر واوباما خیلی با معنا است خصوصا" اکنون که به ایام محرم نزدیک میشویم باید در تمام شهرها نصب بشه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
عزیزم میشه به یه سوال ساده من جواب بدی؟
اگه یه نفر اعتقاد داشته باشه که رابطه با امریکا موجب بهبود شرایط کشور و مردم میشه، به اون هم حق میدی روشنگری کنه و هر پوستری که خواست تو شهر نصب کنه ؟
United Kingdom
اگر یکی معتقده رابطه با آمریکا باعث بهبود اوضاع مردم میشه باید اول ثابت کنه ولی ما 34 سال پیش ثابت کردیم آمریکا شیطان بزرگ و جهانخواره و تازه رفقای آمریکا به این نتیجه رسیدن.
اگر رابطه با آمریکا خوب بود و باعث بهبود اوضاع اقتصادی میشد . چرا اقتصاد های اروپایی هرچه به آمریکا وابسته تر و نزدیکترند. ورشکسته ترند.؟؟؟؟؟
اسپانیا و ایتالیا و یونان و.............به آمریکا نزدیکند.
آلمان و نروژ و سوئد و کلا شمال اروپا کاملا از آمریکا جدا اند دین هم ندارند. ولی آقازاده و رانت خوار هم ندارند. حالا ببین اگر دین داشتند. و رانت نداشتند چی میشدند.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
نه اينكه رابطه نداشتن وضع مردم رو خيلي خوب كرده!!!! پدر مردم رو در آوردين با اين دخالت هاتون تو هر موردي ، اه ه ه ه
دمشون گرم
از این انقلابی گری های مشهدی ها خوشم میاد
کلا پا کارن
علی
حالا شیفتگان آمریکا کاررا به جایی رسانده اند که تابلوهای سناسایی دشمن را به زیر میکشند وما خوشحال میشویم که دوباره نصب کنیم .خیلی بایدخجالت بکشند که اینگونه از اصول انقلاب فاصله گرفته اند
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا یه شعر دارن که یک مصرعش اینه:

دلبسته ی یاران خراسانی خویشم
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت به موضوع داداش؟؟؟؟؟
ربط نداشت، حقیقت که داشت !!!!
ماشاالله حزب الله
مشهدی ها؟!!!
...
اره ....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل
سید محمد محسن
فکر کردی چرا غیرت دارند؟ فکر کردی چرا در میان شهرهای جهان اسلام در نوروز 92 بهترین شهر شد؟ چون در انتخابات شورای شهرشون بچه حزب اللهی ها رای آوردن...
حجتی
مخالفان رابطه با امریکا دارند خودشان را به اب و اتش میزنند....
اینه ار هم از مرکز دستور داند جمع کردند. اکنون دوره دولت اعتدال است. مرگ بر آمریکا دیگر افراطی گری است. بروید پروتکل الحاقی را در مجلس تصویب کنید....
ali
Russian Federation
.... ده بار نظر میذارم و چاپ نمیکنی چون فقط نظری باید گذاشت که هم نظر با خودت باشد.شما هم یکی از کاسبان تحریم هستی و از اینکه روابط با آمریکا واروپا برقرار باشه داری میزنی به در و دیوار....!!!! اگر جرات داری این را چاپ میکنی.
رامین
مرگ بر آمریکا و آمریکائی صفت
درود بر مردان خراسان
ali
Russian Federation
قابل توجه کاسبان تحریم"سایت جهان" برو خبرت رو عوض کن بوی موندگی میده،این بیلبوردهاتون رو تو مشهد هم کشیدن پائین..! خواب نمونی صلوات فرست. بازم چاپ نکن ترسو.
Latvia
]چقدر ....
این نتیجه پیروزی جبهه قهرمان پایداری در شورای شهر مشهد است
متاسفم
azad
واقعا! من اینقدر به امریکا بد بین و بی اعتمادم اگه بگن الان شبه من باورنمیکنم میگم روزه. جالبه رسانه ها و سیاستمداران امریکا هر روز دارن چهره ایران عزیزمون رو به دروغ تخریب میکنن ولی اینجا وقتی واقعیتی رو گوشزد میکنیم میگن هیس! این تابلو ها چند وقت تو تهران پابرجا بود و لی توسط فشار دولت همه رو جمع آوری کردن.
حسن ابادی
Iran, Islamic Republic of
چرا اینها خیال می کنند مردمند اخه مردم رای خودشون را دادن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کجاش مردمی هست....
سید محمد محسن
مردمی نیست؟ نکنه شورای شهر توسط مردم کشور همسایه انتخاب میشه!!!!؟
ایرانی
شعار 13آبان»--------------»مرگ بر آمریک مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا فقط آمریکا، انگلیس و روسیه، به مراتب بیشتر از آمریکا در حق ما ظلم کرده اند!!!
یا همه یا هیچ.
خدا لعنت کنه آمریکایی هارو
علی
درود بر شهرداری مشهد!
United States
می خواستم این چند پرسش را با سایر شرکت کنندگان به بحث بگذارم:

1-آیا پدیده «آمریکا ستیزی» بخشی از انقلاب اسلامی بود یا نه؟

2-با توجه به اینکه آمریکاستیزی (به زعم بنده) بخشی از انقلاب اسلامی نبوده(و اهداف انقلاب اسلامی خواسته های مدنی و دموکراتیک همچون حاکمیت قانون، محدودیت قدرت حکومت به قانون، آزادی بیان، آزادی انتخابات، آزادی تشکل های سیاسی و صنفی مستقل از حکومت، آزادی مطبوعات و . . .)، چرا وچگونه می شود که آمریکاستیزی و اصرار بر دشمنی با آمریکا در سال 1358 تبدیل به یک گفتمان و جریان نیرومند سیاسی می شود که تا به امروز همچنان ادامه دارد؟

3-آمریکاستیزی در برگیرنده کدامین منافع سیاسی و اجتماعی برای مسئولین در ایران بوده که همواره مصر بر تداوم آن تا به امروز بوده اند و همچنان هم اصرار بر استمرار آن دارند؟

4-و بالاخره و آنچه که به زعم خودم اساسی ترین و بنیادی ترین پرسش از طرفداران دشمنی با آمریکا است: بنده یک دو جین مثال یا مورد می آورم که چگونه آمریکاستیزی ظرف 34 سال گذشته تیشه به ریشه منافع ملی ایران زده است. در مقابل آنان فقط یک مورد، و فقط یک مورد را نشان دهند که آمریکا ستیزی برای منافع ملی ایران سود و حاصلی داشته است؟
مهدی
اصل استکبار در درون آمریکا متجلی است بنابراین استدلال شما به گِل نشسته
منافع آمریکا ستیزی مبتنی بر استقلال و آزادی وجمهوری اسلامی و کوتاه کردن دست اجنبی از ثروتها و سرمایه های داخلی است
شروع کننده این خصومت آمریکایی ها بودند که جلوی انقلاب مردمی ایران ایستادند بنابراین خصومت اونها باعث خصومت ما شده و در ادامه اصل بر بقاء همان خصومت است مگر اینکه ثروتهای تاراج شده این مردم را به آنها برگردانند و از جنایتهای خودشون که برسر این ملت آورده اند ازجمله انهدام هواپیمای مسافربری عذرخواهی کنند وعاملین همه تجاوزاتی که ازطرف خودشون صورت گرفته رو مجازات کنند
سعید
1. تمام انقلاب با آمریکا ستیزی آغاز شد. استعمار جان ملت ما را به لب آورد و آمریکا نماد استعمار بوده و هست.

2. فراموش نکنید که جرقه انقلاب در سال 42 با نطق تاریخی امام علیه لایحه کاپیتولاسیون زده شد. لایحه ای که سرسپردگان آمریکا به دنبال آن بودند.

3. آمریکا ستیزی همان ترجمه بروز شده از شعار توحیدی لا اله الا الله است که شرط مسلمانی است. لا اله یعنی مرگ بر هرچه بجای خدا نشسته و خوی استکباری دارد. یعنی نفی حاکمیت غیر خدا و این همان شعار ما است که می گوییم : مرگ بر آمریکا. ما اگر 34 است که روز به روز جلوتر و مستحکمتر می شویم بخاطر ایستادن بر آمریکا ستیزی است.

4. قطعا آزادی و دموکراسی و حاکمیت قانون و آزادی بیان و آزادی انتخابات و آزادی تشکلهای سیاسی و ازادی مطبوعات و ... که در بند دو به آن اشاره کردید بدون هزینه بدست نمی آید. ما برای این منافع والا در مقابل آمریکا ایستاده ایم و خواهیم ایستاد. مگر آمریکا در قبل از انقلاب، دوست ملت ما بود؟؟؟ مگر به شاه که بالاترین خدمت را به آنها کرد، خیانت نکردند؟

5. نگاهی به کشورهایی که در آنها سیاست آمریکا ستیزی دنبال نشد بیندازید و یکی دو جین مثال را به تماشا بنشینید که آمریکا با آنها چه می کند و آنها در چه جایگاه بین المللی هستند.

6. منافع ملی یک کشور به عزت و تلاش و مجاهدت درونی یک ملت وابسته است. طبیعی است که منافع ملی ما با منافع ملی دشمن در تضاد است و جای تأسف است که کسی این دو را قابل جمع شدن بداند.!!
الف
Iran, Islamic Republic of
بله دموکراسی هزینه دارد، این هم هزینه ی، دادن آزادی بیش از حد به برخی جناح ها است که آقای دکتر روحانی بایستی متحمل بشن، زمانی که یک بزرگواری توصیه میکنه روند انتخاب استاندار جدید کند هست ....
بی ریا
ما هم با مشهدی ها هم صدا هستیم مرگ بر امریکا

افرین به مشهدیهادرودبر شما
احمد
واقعا جاي تاسف دارد.
از دکتر روحانی تقاضا داریم دستور جمع آوری این تابلوها را صادر کنند...
نیما
از دکتر روحانی دعوت میکنیم با شرکت در راهپیمایی مردمی روز دانش آموز یکبار دیگر بر پافشاریشان بر اصول وآرمانهای امام راحل که همان استکبار ستیزی و برائت از ظالم است پا فشاری کنند یا اینکه از مردم عذرخواهی کنند اگر که به دروغ ابراز داشته اند به آرمانهای امام و رهبری وقانون اساسی پایبند هستند
علی
ای امریکای ....:...تاجران تحریم است.
محمد
سر دادن شعار مرگ بر آمریکا به بازی گرفتن مذاکرات هسته ای است!
اگر انتظار داریم آمریکا درست رفتار کرد، اما هم باید دست از تنش آفرینی برداریم.
قریب
لطفا برو فیلم آرگو و سریال 24 مخصوصا سیزن هشتشو با فیلم ترانسفورمرز ببین تا فیلم های ضد ایرانی دیگه رو برات معرفی کنم. البته سعی کن سرتو از برف بیرون بکشی....آقا اونا دارن فیلم ضد ایرانی هالیوودی می سازند و ما حق نداریم بیلبورد نصب کنیم ؟!!! این است عزت ملی ایرانیان...
روزبه
ما تا آخر ایستاده ایم .
...
آمریکا شیطان بزرگ است . امام خمینی (ره)
من به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم. امام خامنه ای (مد)
خادم الشهدا
قالیباف از همشهری هاش یاد بگیره....
یک افراطی
افراطی های تند رو!!
:دی
دستشون درد نکنه
بهزاد
ما پیرو خط اصیل این انقلاب هستیم خط اصیل این انقلاب هم نفی شرق وغرب و مبارزه با ظالم اعم از آمریکا و غیر آمریکاست اگر همین از نظرشما افراطی گری های ما نبود شما نه همون زمان جنگ از خونتون بیرون میومدی و نه الان حاضری بری جلوی اونها وایستی
... در هر شهری کسی حاکم است ....
البته باید هوشیار بود و مواظب اما دوستان مراقب باشی....
شهرداری تهران یاد بگیره
قریشی
درود بر مشهدیهای عزیزی که این نمایشگاه و تصاویر گویا را بر پا کردند. مرگ بر شیطان بزرگ....
ابن تابلوها نشانگر افكار نپخته مي باشد
چقدر گیرتان می آید از خصومت بین ایران و آمریکا که اینقر برایش خرج می کنید؟
Germany
....مزدوران انگلیس !
امین
United States
بنده به عنوان یک مشهدی این حرکات افراطی گری....
محمودکاوه
من هم به عنوان یک مشهدی می گویم این حرکت نه افراط است و نه تفریط خط اصیل جمهوری اسلامی است که باید از لابلای سخنان امام و رهبری معظم دنبال شود
سید محمد محسن
منم مشهدی ام و با افتخار میگویم: مرگ بر آمریکا...
ای کاش این آزادی در کشور بود که طرف مقابل هم که میشه گفت اکثریت ملت است هم بیلبورد بزنه
Iran, Islamic Republic of
اوباش شیفته آمریکا رو میگی که خودشو اکثریت می دونه؟
الف
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه سایت شما نظراتی رو که حاوی ذره ای روشنگری هست رو منتشر نمیکنه نه؟
احسنت...جلوی موج خروشان مردمی را نمی شود گرفت
علیرضا قربانی
جنبش آهنگ پیشواز مرگ بر آمریکا با هدف زنده نگهداشتن شعارها و ارزش های انقلاب اسلامی در آستانه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ....
خدا خیرشان بدهد . کاش در شهرهای دیگر هم از این بیلبوردها استفاده کنند.
ما ایرانیها همیشه یه وری میافتیم....
روز 13 آبان شعار انقلابی عاشورایی "مرگ بر امریکا" را برای هم اس ام اس خواهیم کرد
ایرانی
باز که نظر منرو نزدی مرگ بر آمریکا شعار اصلی ما در روز سیزده آبان
ث
Iran, Islamic Republic of
کاری به سیاست ندارم ولی تحریم ها ....
جواد
Iran, Islamic Republic of
برای ما که امریکا شناخته شده است به آنها که ذوق زده شده اند یادآوری گردد ....
....
من فقط يه سئوال دارم: به شدت با آن برخورد ميكنيم يعني چي!؟
موسوی
خوشم میاد خرج این بیلبوردها ....
اگر صداقت خوب است ما پیش قدم باشیم .....
...
كي داره فشار مياره!؟
ولله اون دنيا بايد جواب پس بديد،....
دم جهان نیوز گرم ....
از سایت شما تشکر می کنیم.....
باید همینطور باشه و همه شهر ها مثل مشهد باشند ....
این نشانه عزم راسخ ملت شهید پرور است....
زیبا ترین شعار مرگ بر آمریکاست...
مرگ بر آمریکا
United States
چه عجب
United States
بابا تهران هم همه عکس ها باید برگرده سر جاش
Iran, Islamic Republic of
...ما با امریکا موافق نیستیم اما جلو سو استفاده برخی داخلیها و رو سیه رو هم باید گرفت
مرتضی
اغلب سازه های تبلیغاتی سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری مشهد هم پر شده از صداقت آمریکایی.
دم مشهدی ها گرم که پای انقلاب تا آخر ایستاده اند. دم مسئولین شهرداری و شورای شهر هم گرم که حمایت می کنند
در بدبختی یک ملت همین بس که ترقی و پیشرفت خودش را در سایه رابطه با دولتی بداند که از دشمنی علنی هیچ ابایی ندارد و گذشته اش برای عبرت گرفتن و درس گرفتن کافی است. دولتی که به جای پرداختن به مشکلات مردم و تکیه بر خدا و مردمش بر داشتن رابطه با آمریکا دل خوش کرده است، دیر یا زود شکست می خورد. البته نباید مثل برخی دولتها نیز در آتش دشمنی دشمن دمید.
United States
مرگ بر آمریکا
United States
تو تهران هم یه بنرهای این شکلی هست
علی
نباید از مذاکره ترسید با دشمن هم باید با قدت مداکره کرد تا مردمداقت ما بشوند. ما نبایستی مثل کسانی رفتاد کنیم که معتقدیم صداقت ندارند و گرنه ما هم کلمه اسلام را یدک میکشیم.
این همه شعار مرگ برای چی؟
علی
به خاطر همه جنایاتشان