دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
پرویز مظلومی؛

مجیدی باید تا پایان فصل صبر می کرد

می توانستیم سه امتیاز را بگیریم
سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 322398
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: می توانستیم برنده این دیدار باشیم اما بازیکنان خودباوری لازم را نداشتند و به یک امتیاز بسنده کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک عصر سه شنبه تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم که خیلی خوب بازی کردند و اگر کمی خودباوری داشتند با سه امتیاز این دیدار را کسب می کردند. برای سه امتیاز آمده بودیم اما مثل بازی های قبل موقعیت ها را خراب کردیم. با این حال یک امتیاز برای ما از استقلال خوب است.

وی ادامه داد: ما در جریان بازی سعی کردیم مهره های کارساز استقلال را از کار بیندازیم که موفق بودیم.و در طول ۹۰ دقیقه استقلال صاحب دو موقعیت شد. از هواداران استقلال و هواداران مس کرمان تشکر می کنم و امیدوارم از دیدن این بازی لذت برده باشند. جای تاسف دارد که فرهاد مجیدی در این شرایط از فوتبال خداحافظی می کند. شاید حق داشته باشد. مجیدی یک بازیکن کارساز است که می توانست تا پایان فصل صبر کند و هواداران را بیشتر راضی نگه دارد.

مظلومی در مورد شرایط آینده مس کرمان گفت: ما در این شرایط نخواهیم ماند. من به آینده مس کرمان امیدوارم و اگر این امیدواری را نداشتم کار را در اختیار نمی گرفتم. همه باید دست در دست هم بدهند تا مس کرمان شرایط خوبی داشته باشد و بتواند از وضعیتی که دارد خارج شود.

وی در مورد

فکر نمی کنم استقلالی ها مظلومی را فراموش کنند شاید برخی تلاش می کنند که این اتفاق بیفتد اما بعید می دانم هواداران این کار را بکنند. من ۳۰ سال برای استقلال کار کردم و اینطور نبود که برویم پشت جام ها قایم شویم و سینه مان را مقابل هواداران ستبر کنیم.

مجیدی آن موقع خداحافظی نکرد. شاید الان هم مشکل داشته . امیدوارم اتفاقی که برای من افتاد برای استقلال نیفتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *