شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

یادداشت اعتراضی ایران به کاردار پاکستان

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 321772
متعاقب شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای مرزی کشورمان توسط گروه‌های تروریستی در منطقه سراوان و فرار تروریست‌ها به داخل خاک پاکستان، یادداشتی اعتراض آمیز به کاردار پاکستان در تهران تسلیم شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متعاقب شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای مرزی جمهوری اسلامی ایران توسط گروه های تروریستی در نقطه صفر مرزی در منطقه سراوان دیروز جمعه و فرار تروریست ها به داخل خاک پاکستان عصر امروز شنبه مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار پاکستان در تهران یادداشت اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عملیات تروریستی از خاک پاکستان علیه اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را تسلیم نامبرده کرد.

در این ملاقات از دولت پاکستان قویا خواسته شد تا بر اساس موافقتنامه همکاریهای امنیتی و قرارداد استرداد مجرمین بین دو کشور نسبت به برخورد قاطعانه و دستگیری رهبران و اعضای گروه تروریستی که به خاک پاکستان متواری شده اند مبادرت نموده تا به مجازات برسند.

در این ملاقات کاردار پاکستان ضمن ابراز تاسف از شهادت اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مراتب در اسرع وقت به دولت پاکستان منعکس تا سریعا مورد پیگیری کشورش قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *