يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

ترکان‌مدیرعامل‌منطقه‌آزادانزلی رامعرفی‌کرد

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 321578
«رضا مسرور» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد انزلی معرفی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تا لحظاتی دیگر با حضور دو قائم‌مقام‌ اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در این منطقه آغاز می‌شود.

ترکان، حکم اعضای جدید هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی را ابلاغ کرد و طبق آن، حمید مرتضایی، سید عیسی مهدوی، محمدجعفر علیزاده و مرتضی آرامی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این سازمان معرفی شدند.

رضا مسرور متولد ۱۳۴۶ دارای مدرک MBA از دانشگاه شهید بهشتی تهران و فوق لیسانس مدیریت با گرایش سیستم‌ها است.

مسرور، ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مشاور مدیرعامل در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش، عضو هیئت مدیره شرکت خدمات گردشگری کیش و... را در کارنامه فعالیت خود دارد.

ریاست کارگروه رفع موانع صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو از جمله سوابق فعالیت رضا مسرور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *