شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

رشد چشمگیر آمار جرم و جنایت در آمریکا

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 321478
تازه ترین گزارش دولت آمریکا نشان می دهد که میزان جرم و جنایت در این کشور طی سال گذشته برای دومین سال متوالی به شدت افزایش داشته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از صدای روسیه؛ دولت آمریکا اعلام کرد، میزان جرم و جنایت های خشونت بار در این کشور طی سال ۲۰۱۲ میلادی با رشد ۱۵ درصدی روبرو شده است.

در تحقیق انجام شده توسط دفتر آمارهای قضایی آمریکا مشخص شد که طی سال ۲۰۱۲ میلادی از هر ۱۰۰۰ آمریکایی ۲۶ نفر خشونت و جرم و جنایت را تجربه کرده اند که این رقم ۱۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۱ میلادی رشد داشته است. تجاوز، سرقت و حمله از مهمترین خشونت هایی است که مردم آمریکا طی سال گذشته با آن روبرو شده اند.

میزان سرقت از منزل و دزدی خودرو نیز در این مدت بیش از ۱۲ درصد رشد داشته است. یک جرم شناس ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت روز افزون جرم و جنایت در آمریکا گفت، من فکر نمی کنم جامعه آمریکا به سویی پیش برود که با کاهش جرم و جنایت روبرو شود.

پلیس فدرال آمریکا اف بی آی نیز طی ماه گذشته گزارشی را منتشر کرد که نشانگر تشکیل ۱/۲ میلیون پرونده جرم و جنایت در این کشور طی سال ۲۰۱۲ میلادی بوده و این رقم نسبت به سال ۲۰۱۱ میلادی یک درصد رشد داشته است.

در تحقیق دفتر آمارهای قضایی آمریکا که از بیش از ۱۶۲ هزار نفر شهروند بالای ۱۲ سال انجام شده مشخص گردیده است که از هزار آمریکایی ۲۶ نفر با نوعی از جرم و جنایت در سال گذشته روبرو شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *