پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

طلب ۲۳ هکتاری دانشگاه علامه از شهرداری

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 321411
معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی بدهی ۲۳ هکتاری شهرداری منطقه ۲۲ به دانشگاه علامه طباطبایی را مهمترین دلیل تاخیر تجمیع دانشکده‌های این دانشگاه اعلام کرد.
به گزارش جهان، غلامعلی کارگر معاون عمرانی دانشگاه علامه‌طباطبایی در گفت‌و‌گو با فارس از مشکلات ناشی از کمبود زمین این دانشگاه برای تجیمع خبر داد و گفت: در شرایط فعلی اغلب دانشکده‌های دانشگاه علامه به صورت چند دانشکده‌ای فعالیت می‌کنند و با روزمرگی دانشکده‌ها را اداره می‌کنند.

وی افزود: برای مثال دانشکده علوم اجتماعی با دانشکده علوم ارتباطات، دانشکده اقتصاد با دانشکده مدیریت و دانشکده ادبیات به صورت سه دانشکده‌ای اداره می‌شوند و این پراکندگی‌ها مشکلاتی را برای دانشگاه ایجاد کرده است.

کارگر با اشاره به عدم انتقال تمام دانشکده‌های دانشگاه علامه به زمین منطقه دهکده المپیک خاطرنشان کرد:حدود ۱۰ سال پیش که ما زمین دهکده المپیک را دریافت کردیم، این زمین معادل ۴۳ هکتار بود که این زمین به خوبی کفاف تجمیع کل دانشگاه را می‌داد.

وی افزود: با این حال ۷ هکتار این زمین در طرح احداث آزادراه همت و ۱۶ هکتار در طرح بزرگراه تهران - شمال از این زمین جدا شد و ۸ هکتار نیز توسط تعاونی مسکن یکی از ارگان‌ها از دانشگاه‌ گرفته شد و حالا تنها ۱۲ هکتار از این زمین باقی مانده است.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه گفت: در حال حاضر طلب زمینی معادل ۲۳ هکتار از شهرداری منطقه ۲۲ داریم و بدون گرفتن این طلب، شرایط تجمیع دانشگاه را نداریم.

کارگر در پایان تاکید کرد: با همه این‌ها با شهردار وقت منطقه ۲۲ تفاهم‌نامه‌ای بابت این طلب امضا کرده‌ایم و در هر زمانی که این طلب را دریافت کنیم دست به تجمیع دانشگاه می‌زنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *