چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

برادرم حق دارد از فردوسی‌پور ناراحت باشد

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۱۳
کد مطلب: 321247
مربی پرسپولیس گفت: وقتی برنامه هفته گذشته ۹۰ را دیدم، فهمیدم قلعه‌نویی هم راست می‌گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد دایی در حالی که با دوربین 90 صحبت می‌کرد خطاب به گزارشگر این برنامه با گلایه گفت:‌ فقط بلدیم اسطوره‌هایمان را خراب کنیم. رسانه‌ها باید بدانند اگر قرار است پشت پرده فوتبال مشخص شود و اگر قرار است با فساد در فوتبال مبارزه شود باید کار را از همین رسانه‌ها آغاز کنیم.
 
وی افزود: متأسفانه در برنامه هفته گذشته 90 یک جورهایی خود فردوسی‌پور هم خط می‌داد در حالی که در یک برنامه ورزشی نباید این اتفاق بیفتد پس معلوم است که دایی باید از این برنامه و شخص عادل فردوسی‌پور ناراحت باشد.
 
محمد دایی گفت: مرتضی کریمی در حدی نیست که در مورد علی دایی صحبت کند او پیشینه‌اش مشخص است و همه آن را می‌دانند بنابراین باید به جایگاه‌ها احترام بگذاریم چرا که دایی بزرگ این فوتبال است.
 
مربی پرسپولیس تأکید کرد: وقتی که برنامه هفته گذشته 90 را دیدم،فهمیدم که قلعه‌نویی هم راست می‌گفت. برنامه هفته قبل کاملاً یک طرفه بود و گزارشگر این برنامه مسئولان سابق باشگاه را مقابل دایی قرار داد در حالی که نباید این اتفاق می‌افتاد.
 
وی در پایان گفت: از این موضوع گلایه دارم و علی دایی هم صد درصد ناراحت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *