دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

صالحی امیری در حال تغییر دکوراسیون وزارت!

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 321100
سرپرست وزارت ورزش در حالیکه هنوز ابقایش در این وزارتخانه قطعی نشده شروع به خرج تراشی و تغییر دکوراسسیون زده است.
به گزارش جهان به نقل از دانا هفته آینده رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان باید برای گرفتن رای اعتماد به مجلس می رود و هنوز مشخص نیست که این وزیر پیشنهادی ورزش بتواند رای اعتماد بیاورد یا نه؟ با این حال این وزیر پیشنهادی چندین و چند تغییر در معاونت های وزارت ورزش ایجاد کرده است. از سویی دیگر اگر این روزها گذرتان به وزارت ورزش افتاده باشد می بینید که کارگران سخت مشغول کارند! صالحی امیری ظاهرا تغییرات در ورزش را از تغییرات دکوراسیونی در وزارت ورزش آغاز کرده آن هم در حالیکه محمد عباسی وزیر سابق ورزش به تازگی هزینه زیادی برای تغییر دکوراسیون در وزارت ورزش انجام داده بود.

یکی از اهالی ورزش به کنایه به دانا گفت: یکی نیست به صالحی امیری بگوید پدر آمرزیده بذار ابتدای رای اعتماد بگیری بعد دست به تغییرات دکوراسیون بزنی! حالا می گوییم معاون هایت را دوست داشتی خودت انتخاب کنی آن هم در حالیکه خودت سرپرست بودی نه وزیر! پس بهتر است بی مورد برای وزارت نه چندان پولدار ورزش خرج تراشی نکنی یکباره دیدی یکشنبه آینده مجلس به تو رای اعتماد نداد! آن موقع چه می شود؟! البته شاید صالحی امیری از گرفتن رای اعتماد اطمینان دارد که دست به این خرج تراشی ها زده است!

راستی دکوراسیون تغییر کرده با هزینه اضافی چقدر می تواند در روند کاری وزارت ورزش تاثیر گذار باشد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بيچاره مردم كه ........!!!!!!!!!!!!
امید
Iran, Islamic Republic of
قسم حصرت عباسی را باور کنیم یا دم خروس!!
روحانی میگه خزانه خالی است، انوقت این بابا با این شرایط سمتش داره کلی هزینه دکوراسیون میکنه!!!