کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بذپاش:

حامیان‌متحصنان‌مجلس‌ششم معاون‌وزیرشدند

28 مهر 1392 ساعت 16:36

نمایند مردم تهران در مجلس طی تذکری به رئیس‌جمهور از برخی انتصابات در سطوح معاونین وزرا انتقاد کرد و گفت: کسانی که در همراهی متحصنین مجلس ششم از سمت‌های اجرایی استعفا داده بودند دوباره به جایگاه قبلی خود بازگشته‌اند.


به گزارش جهان به نقل از فارس ، مهرداد بذر‌پاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به رئیس جمهور از برخی انتصابات در سطوح معاونین، وزرا انتقاد کرد و گفت: کسانی که در همراهی متحصنین مجلس ششم از سمت‌های اجرایی استعفا داده بودند دوباره در جایگاه معاونین وزرا به کار گمارده می‌شوند.

وی در این تذکر مکتوب نوشته است: کسانی که حاضرند از روش‌های غیرمعمول برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند آیا می‌توانند مجدد همان مصادر به کار گرفته شوند در صورتیکه این نظام همان نظام است، با همان ظرفیت‌ها .حال چه تضمینی است که این امر دوباره تکرار نشود؟

نماینده مردم تهران در تذکر دیگری خطاب به رئیس‌جمهور با اشاره اظهارات روحانی در دانشگاه تهران مبنی بر خالی بودن خزانه، تصریح کرده است که این اظهارات در آستانه مذاکرات هسته‌ای، خلاف منافع ملی و با توجه به تجربه بالای جناب رئیس‌جمهور، از وی بعید بوده است.


کد مطلب: 320574

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/320574/حامیان-متحصنان-مجلس-ششم-معاون-وزیرشدند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com